گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۹۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۸۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۱۶۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۶۸۰۲۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٩/١٠/٢٣ - ۱۰۷۵ مورد

بیانیه سوم خرداد

یكشنبه ٢ خرداد ١٣٩٥ ساعت ١٣:٦ ب.ظ   ( بازدید : 1241 نفر )


سوم خرداد، يادآور دلاور مردي و ايثار شهيدان، استقامت و پايداري ملت ايران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگي رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوري و خلوص امام شهيدان ، خميني كبير است كه فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد كرد"

آزادسازي خرمشهر تجلي قدرت لايزال الهي بود كه در طرح عملياتي غرورآفرين كربلا 3 و به دست تواناي مردم خدا جو و مومن، با اقتدا به مولاي متقيان(ع) و با رمز «علي ابن ابيطالب (ع)» به نام مقدس «بيت المقدس» ظهور كرد.

بي ترديد آزادسازي خرمشهر يك فصل به ياد ماندني از حماسه آفريني مرداني است كه با اتكا به قدرت الهي  پاي به عرصه جهاد نهادند و با نمايش ايمان پولادين خود كه بر گرفته از تعاليم اسلام ناب محمدي(ص) است، حماسه اي جاويد را رقم زدند كه تمامي قدرتمندان متكبر و مغرور جهان را به حيرت وا داشتند.

امروز نيز هوشياري نيروهاي مسلح و فرزندان اين مرز و بوم به رهبري و زعامت رهبر فرزانه انقلاب توطئه هاي قدرت‌هاي استكباري، عليه ايران اسلامي را نقش بر آب كرده و در سايه وحدت و يكدلي، آحاد مدافعان ميهن اسلامي و ملت قهرمان ايران چون فولاد ابديده در برابر تمامي زياده خواهان  چون د‍‍‍‍‍‍‍‍ژي استوار ايستاده تا همچون گذشته حريم مقدس جمهوري اسلامي ايران و دستاوردهاي گرانبهاي آن از تجاوز اهريمنان مصون بماند.

   درود بر آنان که مردانه جنگیدند ،جان باارزش خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و جاودانه شدند . این روز بزرگ را که به برکت آن ایثارگریها و رشادتها روز ملی مقاومت و ایثار نام نهاده شد گرامی می داریم وخاضعانه به ارواح ملکوتی شهدایمان درود می فرستیم و با خون پاکشان پیمان می بندیم که در ظل ولایت امام خامنه ای حفظه الله تعالی الی فرج بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه در همان مسیر باقی خواهیم ماند.یادشان جاودان و راهشان پررهروباد.


منبع : مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.
















جستجو
تبریک به جوان برتر (۷۲۴۰ بازدید)
چاپ کتاب (۶۵۲۱ بازدید)
عید قربان (۵۴۲۲ بازدید)
برگزاری آزمون asci (۴۴۶۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...