-

به پورتال بیمارستان بنت الهدی بجنورد خوش آمدید



گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۲۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۱۱ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۹۹۴ مورد

آغاز هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر - 2 شهریور ماه 95

سه شنبه ٢ شهریور ١٣٩٥ ساعت ٨:٤٦ ق.ظ   ( بازدید : 423 نفر )


آغاز هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنرهفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر(نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت(MOP)، در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند. هیئت دولت با توجه به وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، می‌کوشد در زمینه‌های گوناگون به موفقیت‌های بیشتر و مهم‌تری دست یابد و آینده بهتری برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران به وجود آورد.

هفته دولت

در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است وهمچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.

علت نام‌گذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت و مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور، عهده‌دار امور شد. این دولت در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را سر آن نهاد.


منبع : بیمارستان بنت الهدای بجنورد چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.















جستجو
گلباران مزار شهدا (۴۸۱۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...