کسب مدال طلا در هشتمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

شنبه ٢٠ شهریور ١٣٩٥ ساعت ٧:٥٠ ق.ظ   ( بازدید : 2059 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در هشتمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در رقابتی مهم و حساس تیم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی موفق به کسب مدال طلا در حیطه جانبی فلسفه پزشکی شدند. دکتر رضا گنجی با اعلام این خبر افزود: اعضای این تیم آقایان هادی نبی زاده دانشجوی پزشکی 89، دانیال ودادی دانشجوی پزشکی 91، سید یاسین نبوی دانشجوی دندانپزشکی 91 و خانم ها مهشید نیک روش دانشجوی دندانپزشکی 93 و فرزانه خسروی دانشجوی دندانپزشکی 93 بودند که سرپرستی ایشان را آقای دکتر حمیدرضا محدث حکاک مسئول کارگروه هنر و سلامت طرح تحول و نوآوری آموزشی دانشگاه برعهده داشتند.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آقایان دانیال ودادی و هادی نبی زاده حقیقی و خانم مهشید نیک روش موفق به کسب عنوان اول و مدال طلای این رقابت علمی کشوری شدند. شایان ذکر است که 8 تیم شامل دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی، تهران، شهید بهشتی، اردبیل، زاهدان، یزد، زنجان و اصفهان به مرحله دوم این رقابت ها راه یافته بودند که دانشگاه علوم پزشکی زنجان در جایگاه دوم و دانشگاه های علوم پزشکی یزد و زاهدان به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی کسب این موفقیت را به این دانشجویان گرامی و سرپرست ایشان دکتر حمیدرضا محدث حکاک و نیز به مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دکتر حامد مرتضوی و کارشناسان این مرکز تبریک گفت و از همکاری واحد روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه به خصوص دکتر عبدالله شکریان، آقایان احمدی و تنها تشکر و قدردانی نمود.

 


منبع : مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...