تشکیل سومین جلسه رابطین کارگروه های ستاد علمی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی

شنبه ٢٤ مهر ١٣٩٥ ساعت ٩:٢٢ ق.ظ   ( بازدید : 841 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز چهارشنبه هفتم بهمن ماه سومین جلسه رابطین کارگروه های ستاد علمی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی برگزار شد. در ابتدای جلسه دبیر ستاد طرح تحول نوآوری در آموزش علوم پزشکی به بیان دستور جلسه پرداخت. علیرضا ایزدفر هدف از تشکیل این جلسه را ارائه گزارش کار و پیشنهادات برای ارائه در جلسه روسای دانشگاه های قطب نه کشوری عنوان نمود. رابط کارگروه توسعه و تعالی دندانپزشکی در این جلسه خبر از تشکیل کارگروه مربوطه در دانشکده دندانپزشکی جهت انجام امور محوله دادند. دکتر داود نودهی گفت برنامه عملیاتی تدوین شده در کارگروه قطب در جلسات بعدی بیشتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا واضح تر و عملی تر شود. وی هم چنین از معرفی اعضای این کارگروه در دانشگاه به دبیرخانه طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی خبر داد.

در این جلسه دکتر بیانی از عدم تشکیل جلسات کارگروه زنان در قطب نه کشور خبر داد و کمبود فضای آموزشی در بیمارستان بنت الهدی را یکی از مهم ترین چالش های پیش رو در این حیطه است.

مهندس حمزه وحیدی فر نیز از انتخاب و معرفی اعضای کارگروه توسعه آموزش مجازی به دبیرخانه طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی خبر داد و گفت: در روز سوم و چهارم بهمن ماه به همت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه کارگاه آموزش مجازی با حضور دکتر رضا اسدی، دبیر کارگروه توسعه آموزش مجازی جهت اعضای هیات علمی دانشگاه در سایت دانشکده پزشکی، پرستاری و مامایی برگزار شد و هم چنین آیین نامه آموزش مجازی در شورای دانشگاه تصویب شده است. وی افزود: دو جلسه کارگروه توسعه آموزش مجازی به صورت ویدئوکنفرانس تشکیل شده است.

مهندس یونسی هروی، رابط کارگروه حرکت به سوی دانشگاه های نسل سوم از انتخاب و معرفی اعضای کارگروه مربوطه خبر داد. وی افزود: تاکنون یک جلسه کارگروه در قطب تشکیل شده است و همه دانشگاه ها در زمینه وظایف محوله در این حیطه فعال هستند.

 


منبع : ستاد حول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...