هشتمین جلسه ستاد تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه

شنبه ٢٤ مهر ١٣٩٥ ساعت ٩:٣٦ ق.ظ   ( بازدید : 862 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز چهارشنبه هجدهم فروردین ماه هشتمین جلسه ستاد تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی تشکیل شد.

دکتر رضا گنجی هدف از تشکیل این جلسه را ارائه گزارشی در خصوص سامانهEducationIran و بررسی نامه های رسیده از وزارت متبوع در زمینه طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی عنوان نمود.

به گفته وی بر اساس سیاست ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه های هر منطقه از مناطق آمایش سرزمینی با کشورهای مشخصی می توانند در زمینه آموزش پزشکی ارتباط داشته باشند. در زمینه بین المللی سازی دانشگاه های منطقه نه که دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این منطقه واقع شده است، می تواند با کشورهای چین، افغانستان، استرالیا و نیوزلند در رابطه با آموزش و جذب اساتید خارجی تعامل داشته باشد.

مهندس خواجه پور مسئول فناوری اطلاعات معاونت آموزشی گزارشی از وضعیت بارگذاری مطالب و تکمیل اطلاعات دانشگاه در سامانه EducationIran ارائه نمود. به گفته وی از بین 58 دانشگاه که در این سامانه اقدام به ایجاد صفحه و بارگذاری اطلاعات نمودهاند، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی رتبه 12 را کسب نموده است که با کامل تر شدن مطالب این رتبه ارتقا خواهد یافت.

هم چنین علیرضا ایزدفر از صدور مجوز تخصیص 1 تا 3 درصد از درآمدهای اختصاصی سال 1395 به طرح تحول و نوآوری در آموزش دانشگاهها خبر داد.

دبیر ستاد تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی گفت: از بین 61 دانشگاه کشور 28 دانشگاه اقدام به فعال سازی نام کاربری در سامانه آتنا (سامانه تحت وب تحول و نوآوری آموزشی) نمودهاند که تنها 5 دانشگاه اطلاعات خود را در این سامانه تکمیل نمودهاند و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این میان دومین دانشگاه است.

در حاشیه این جلسه در مورد راهاندازی رشته های کارشناسی ارشد ناپیوسته تصویربرداری پزشکی، کاردانی تکنولوژی رادیولوژی دهان، فک و صورت بحث و تبادل نظر شد.

دکتر مرتضوی نیز توضیحاتی را در رابطه با مرحله دانشگاهی و کشوری جشنواره شهید مطهری ارائه نمودند.

 


منبع : ستاد حول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...