گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۰ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۶۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۰۸۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۶۷۷۳۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٩/١٠/٢٣ - ۱۰۷۵ مورد

جلسه ستاد احيای امر به معروف و نهی از منكر 29 دی در مرکز بهداشت شهرستان شیروان برگزار شد

پنج شنبه ٣٠ دی ١٣٩٥ ساعت ٧:٢٤ ق.ظ   ( بازدید : 397 نفر )


به گزارش مفدا در این جلسه امام جمعه معزز و دادستان محترم شهرستان شیروان ، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز دانشگاه ، معاون فرهنگی دانشجویی و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل فرهنگی ، دینی و درمانی شهرستان پرداختند.

در ابتدا دکتر زارع سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان ضمن عرض خیر مقدم به ارائه گزارشی از عملكرد اين ستاد پرداخت و گفت: در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی این فریضه الهی برنامه‌ريزی‌های جامعی صورت پذیرفته.

همچنین حجت الاسلام کوثری امام جمعه محترم شهرستان شیروان نیز به بررسی ریشه های مشکلات زندگی مردم پرداخته و فرمود: امر به معروف و نهی از منکر ضرورت فرهنگی در یک جامعه اسلامی و نجات دهنده آن جامعه است و همچنین بی‌تفاوتی را بزرگترین بلا در جامعه دانست و باید با رواج گفتمان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از این بلا دوری کرد.

در ادامه دکتر فریمان ابراهیم زاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی افزود: صیانت از حقوق مردم در امر قضا و رعایت بهداشت از عوامل و اقداماتی که برای سلامت مردم زیان‌آور است و منوط به حمایت قوه قضاییه است و بدون حمایت قوه قضاییه نمی‌توانیم حقوق مردم در حوزه سلامت را تامین کنیم.

ایشان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با اولویت قرار دادن حوزه سلامت اقدامات موثری را برای ارائه خدمات به مردم و ارتقاء سلامت جامعه انجام داده است گفت: البته معتقدیم مشکلاتی نیز در این زمینه وجود دارد و باید دست هم بدهیم تا مشکلات را برطرف نمائیم تا دستاوردهای طرح تحول سلامت پایدار بماند و عقب‌ماندگی کشور در حوزه سلامت به ویژه در نقاط محروم با سرعت بیشتری جبران شود.

همچنین در زمینه صیانت از حقوق شهروندان در دانشگاه فعالیتهای بسیار خوبی انجام شده که بعد از بازرسی که توسط ستاد صیانت استان انجام شده دانشگاه حائز رتبه خیلی خوب شده ، همچنین از افتتاح دو کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهرستان شیروان بعنوان اولین کلنیک ویژه در سطح کشور و از تجهیز بیمارستان 200 تختخوابی شیروان و 280 تختخوابی بجنورد خبر داد.

در پایان از حجت الاسلام قدرتی امام جماعت برتر این شبکه و حجت الاسلام اصغر قدیمی دبیر اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دبیر نمونه دستگاههای اجرایی استان با اهداء تقدیر نامه و هدایایی تقدیر بعمل آمد.


منبع : مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.
















جستجو
تبریک به جوان برتر (۷۲۳۸ بازدید)
چاپ کتاب (۶۵۲۱ بازدید)
عید قربان (۵۴۱۸ بازدید)
برگزاری آزمون asci (۴۴۶۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...