گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۲ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۴۷۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۴۵۶۱۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٩/١٠/٢٣ - ۵۲۲ مورد

جلسه کارگروه تحلیل و بازخورد نیازها و انتظارات مشتریان

چهارشنبه ٤ مرداد ١٣٩٦ ساعت ١٣:٣٧ ب.ظ   ( بازدید : 795 نفر )


جلسه با حضور رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه ، معاون بازرسی، کارشناسان رسیدگی به شکایات  بیمارستانی و رسیدگی به شکایات معاونت درمان در روز دوشنبه 25/04/96 ساعت 10 صبح در محل اداره بازرسی برگزار گردید .

در این جلسه که به منظور ساماندهی و ارائه گزارش 3 ماهه اول رسیدگی به شکایات انجام گردید آقای دکتر علی حجازی رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات ضمن عرض خوش آمد گویی به مدعوین بحث رضایت مندی مشتریان و ارباب رجوع در سازمان را مطرح و تاکید نمودند که خواسته های منطقی ارباب رجوعان باید برآورده گردد و ارائه خدمات به صورت مطلوب انجام پذیرد .       

در ادامه پس از اعلام دستور کار جلسه توسط سرکار خانم شیردل مسئول رسیدگی به شکایات دانشگاه ، مسئولین رسیدگی به شکایات به ارائه گزارش 3 ماهه اول 96 پرداختند و جلسه در ساعت 12:30 با صلوات بر محمد وآل محمد به پایان رسید.


منبع : بازرسی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
رسیدگی به شکایات (۱۹۳۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...