گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۱ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۲۶۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۶۷۵۳۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٩/١٠/٢٣ - ۱۰۷۵ مورد

حضور جراح بزرگ مغز و اعصاب جهان درخراسان شمالی

یكشنبه ٥ شهریور ١٣٩٦ ساعت ١:١ ق.ظ   ( بازدید : 262 نفر )


پرفسور سمیعی جراح بزرگ مغز و اعصاب جهان ١١ شهریور ماه درخراسان شمالی حضور می یابند.

به گزارش پایگاه خبری مفدا خراسان شمالی، مسئول ستاد دانشگاهی برگزاری سفر پروفسور سمیعی با اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته در سفر مدیران خراسان شمالی به آلمان که با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی انجام شد ،پیگیری و رایزنی جهت سفر پرفسور سمیعی به استان صورت گرفت و در نهایت موفق شدیم سفر ایشان را برای ١١ شهریور سال جاری به خراسان شمالی هماهنگ نماییم.
دکتر "حمیدرضا محدث حکاک" تصریح کرد : پروفسور سمیعی از مطرح ترین و بزرگترین جراحان مغز و اعصاب جهان هستند و نام ایشان در جهان یک برند محسوب می شود و این امر برای جامعه دانشگاهی ایران و کشورمان بسیار افتخار آمیز است .
وی با بیان این که حضور ایشان باعث خیر و برکات بسیاری خواهد بود ، عنوان کرد: پروفسور سمیعی ١١ شهریورماه از ساعت ١١ تا 22 در استان ما حضور دارند و هدف ما این است که از حضور این جراح بی نظیر بیشترین بهره را ببریم و برنامه های متعددی برای سفر یک روزه ایشان در نظر گرفته شده است.
وی حضور پروفسور سمیعی در بین دانشگاهیان و نخبگان استان را از مهم ترین برنامه های سفر عنوان نمود و گفت :حضور پروفسور سمیعی به عنوان الگو و سمبل یک ایرانی موفق در جهان و بهره مندی از حضور ایشان به عنوان نماد یک دانشمند ایرانی ، از جمله مهم ترین برنامه های این سفر می باشد.
دکتر« حکاک »خاطرنشان کرد : پروفسور سمیعی نه تنها به عنوان پزشک و جراح بلکه به عنوان یک دانشمند و ایرانی موفق درسطح جهان می توانند دانشگاهیان و نخبگان را راهنمایی کنند و این سفر برای استان ما بسیار ارزشمند و راهگشا خواهد بود.
دکتر " محدث حکاک" افزود: امیدواریم این سفر فتح بابی برای همکاری های بین دانشگاهی و بین مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان با مرکز جراحی مغز و اعصاب پروفسور سمیعی در آلمان باشد و بتوانیم از این پس با این مرکز تبادلات علمی داشته باشیم و از تجربه و توان ایشان و همکارانشان استفاده نماییم.
مسئول ستاد دانشگاهی برگزاری سفر پروفسور سمیعی از برنامه هایی که برای حضور پرفسور در استان در نظر گرفته شده است به بازدید از توانمندی های بهداشتی درمانی استان از جمله بازدید از بیمارستان جدید التاسیس امام حسن (ع ) بجنورد و اعطای عضویت افتخاری هیات علمی دانشگاه علوم پرشکی خراسان شمالی به پرفسور سمیعی و ... اشاره کرد.
 


منبع : مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.
















جستجو
تبریک به جوان برتر (۷۲۳۸ بازدید)
چاپ کتاب (۶۵۲۱ بازدید)
عید قربان (۵۴۱۶ بازدید)
برگزاری آزمون asci (۴۴۶۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...