يكشنبه ٢٥ تير ١٣٩٦ -

مدیریت امور مالی

برگزاری مراسم بزرگداشت روز حسابدار و تقدیر از حسابداران نمونه واحدهای تابعه دانشگاه

چهارشنبه ٢٢ آذر ١٣٩٦ ساعت ١٤:١٧ ب.ظ   ( بازدید : 397 نفر )


مراسم بزرگداشت روز حسابدار و تقدیر از حسابداران نمونه واحدهای تابعه دانشگاه برگزار شد .

به گزارش وب دا ، مدیر امور مالی دانشگاه ضمن تبریک روز حسابدار بر فعالان این عرصه در این ارتباط گفت : مراسم بزرگداشت روز حسابدار با حضور و سخنرانی قائم مقام رئیس دانشگاه و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در جمع مدیران و کار‌شناسان این حوزه در سالن شهید رجایی ستاد دانشگاه برگزار شد.

« آذری خاکستر » تصریح کرد : کار در حوزه امور مالی و شغل حسابداری در مقایسه با سایر مشاغل، حساس، سخت و ستادی بوده و در هر دستگاه و سازمان، سایر فعالیت‌ها را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد.
وی شفاف سازی، کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی و ایجاد درآمد را از جمله وظایف حسابداران برشمرد و افزود: کار‌شناسان و مدیران این حوزه با تدوین برنامه‌های راهبردی نقش تعیین کننده‌ای در تصمیم گیری‌ها و ارتقای همه جانبه دستگاه برعهده دارند.

به گفته وی در این دانشگاه نیز کار‌شناسان و مدیران این حوزه به عنوان بازوان توانمند مدیریت به حساب می‌آیند .

وی همچنین خاطرنشان کرد : دانشگاه علوم پزشکی استان بر اساس شاخص هاي سند راهبردي وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه معاونت نظارت مالي استان برای سومین سال پیاپی موفق به احراز مقام نخست در بین دانشگاه های استان شده است .

به گفته وی نماينده وزير و مدیرکل امور اقتصادي و دارايي خراسان شمالي در آيين بزرگداشت روز حسابدار در استان به پاس تلاش و پشتکار در انجام وظایف مالی و حسابداری که باعث گردید دانشگاه علوم پزشکی استان بر اساس شاخص هاي سند راهبردي وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه معاونت نظارت مالي استان در سال 1395 حائز رتبه اول گردد ، با اهدای لوح سپاس از دانشگاه تقدیر نمود .

بر پایه این گزارش در پایان مراسم از 17 نفر از حسابداران نمونه واحدهای تابعه دانشگاه تقدیر به عمل آمد .


منبع : مدیریت امور مالی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
غفعفع (۳۶۵۲ بازدید)
ثبتهای حسابداری (۳۵۶۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...