بیست و پنجمین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه

دوشنبه ٢٥ دی ١٣٩٦ ساعت ١٢:٣ ب.ظ   ( بازدید : 637 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیست و پنجمین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه و سایر اعضای این ستاد در محل تالار اندیشه معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.

دکتر حسن نامدار مسئول کارگروه اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها گزارشی از وضعیت بیمارستان های دانشگاه بر اساس سنجه های مربوطه ارائه نمود و کمبودها و نواقص موجود در زمینه هر شاخص ارزشیابی را بیان نمود.

دکتر گنجی معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به اهمیت ارزیابی آموزشی بیمارستان ها، جایگاه معاون آموزشی بیمارستان ها را مهم دانست و خواستار توجه بیشتر و درک اهمیت آن شد.

در ادامه دکتر حامد قاسم زاده مقدم مسئول کارگروه بین المللی سازی دانشگاه گزارش مختصری از فعالیت های این کارگروه و موانع موجود در این زمینه بیان نمود و برای رفع مشکلات مربوطه راه کارهایی را ارائه نمود.

دکتر علی حق بین ریاست دانشگاه به ظرفیت خوب دانشکده دندانپزشکی برای جذب دانشجوی خارجی از کشورهای مجاور اشاره نمود و راه اندازی مرکز متجمیع خدمات دندانپزشکی و ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی را باعث افزایش ظرفیت دانشکده برای جذب دانشجویان خارجی دانست.

دکتر رضا گنجی معاون آموزشی دانشگاه از تهیه فیلمی کوتاه (کلیپ) برای معرفی دانشگاه از دیدگاه آموزشی به چند زبان و با کیفیت مطلوب خبر داد و تهیه این گونه محتواهای رسانه ای را در جذب دانشجویان خارجی خیلی موثر دانست.

به گفته دکتر گنجی اگر در دانشگاه همانند سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور مدیریت بین الملل تشکیل شود، می توان در زمینه بین المللی سازی بهتر عمل کرد. این مدیریت در واقع مدیریت آموزش بین الملل خواهد بود.

دکتر حق بین نیز با اشاره به مشترکات بسیار زیاد دینی، فرهنگی و زبان کشورهای افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان و مجاورت این کشورها با استان خراسان شمالی، کار در زمینه بین المللی سازی در کشورهای مذکور بسیار مفید و حاصل بخش خواهد بود.

به گفته دکتر مهران وطنچیان دبیر ستاد طرح تحول و نوآوری در آموزش ارائه گزارش عملکرد کارگروه توسعه آموزش مجازی نیز در برنامه این جلسه گنجانده شده بود که به دلیل کمبود وقت ارائه این کارگروه به جلسه بعد موکول شد.

 


منبع : ستاد حول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...