گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۹۴۶۹۹ مورد

پيام تسليت ریاست بیمارستان به مناسبت رحلت پيامبر اكرم (ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا (ع)

سه شنبه ١٥ آبان ١٣٩٧ ساعت ١:١٩ ق.ظ   ( بازدید : 366 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ریاست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسن(ع) طی پیامی رحلت پيامبر اكرم (ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان متن پیام دکتر رامین حقیقی بدین شرح است:
پیامبر اکرم(ص) به‌عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه راه حقانیت را برای ما بسیار سهل و آسان کرد. 
آن بزرگوار با زندگی پربار خود در طول 23 سال مأموریت الهی به خوبی توانست پایه‌های حکومتی دینی و اسلامی را بنا کند که تا به امروز هیچ‌ قدرتی نتوانسته کوچک‌ترین خدشه‌ای بر آن وارد کند.
گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی چون این عزیزان می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد. بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل ‌بیت است. امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق در تمامی جنبه های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم. اینجانب رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام ، حضرت ختمی مرتبت ، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت افتخار ایرانیان، شاه خراسان ،امام رضا (ع) را به عموم دانشگاهيان دانشگاه، به ويژه اساتيد و دانشجویان و دوستداران آن حضرت تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم.


منبع : بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

















جستجو
شهادت حضرت رقیه (س) (۱۴۸۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...