اولین جلسه کمیته دانشجویی دانشگاه برگزار شد

چهارشنبه ٣٠ آبان ١٣٩٧ ساعت ١٢:٢٣ ب.ظ   ( بازدید : 315 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز سه شنبه 28 آبان ماه اولین جلسه کمیته دانشجویی دانشگاه با حضور مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، مسئول کمیته دانشجویی، مسئولان دفاتر توسعه آموزش و کارشناسان استعداد درخشان دانشکده‌ها و دانشجویان منتخب و علاقمند به عضویت در کمیته دانشجویی در محل سالن شهید نودهی دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد.

خانم طباطبایی‌چهر با اعلام این خبر عنوان نمود: در این جلسه به بررسی اساسنامه کمیته دانشجویی ابلاغ شده از سوی وزارت متبوع و نیز تدوین اساسنامه درون دانشگاهی کمیته دانشجویی پرداخته شد. در راستای معرفی و شناخت بهتر نسبت به کمیته دانشجویی، دانشجویان سوالات، ابهامات و پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح نمودند و مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه به هر یک از این موارد پاسخ دادند.

خانم طباطبایی‌چهر هم‌چنین افزود: سازمان‌دهی، هماهنگی و انسجام بیشتر فعالیت‌های دانشجویی و استفاده از پتانسیل‌های ایشان در توسعه آموزش علوم پزشکی در سطوح مختلف اعم از وزارتی، دانشگاهی و برنامههای آموزشی نیاز به یک تشکل ساختارمند دانشجویی را در نهاد مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی آشکار میسازد. دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه آموزش علوم پزشکی شناخته شده‌اند که می‌توانند در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا و ارزشیابی فعالیتهای نوآورانه و توسعهای در حوزه آموزش علوم پزشکی و در تمام سطوح برنامه‌های آموزشی دانشکده‌ها، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت مشارکت نمایند. این کمیته در عرصههای مختلف نوآوریهای آموزشی و پژوهش در آموزش، در راستای بهبود وضعیت آموزشی دانشگاهها گام برمیدارد.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی هم‌چنین ابراز امیدواری نمودند که با انگیزه و نشاطی که در دانشجویان وجود دارد، کمیته دانشجویی با فعالیت خود بتواند گام‌های موثری را در جهت ارتقای سطح آموزش و نیل به اهداف آموزشی دانشگاه بردارد.

 


منبع : مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...