حضور کاروان انقلاب در روستای محروم خراسان شمالی

دوشنبه ١٩ آذر ١٣٩٧ ساعت ٨:١١ ق.ظ   ( بازدید : 317 نفر )


معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی از اعزام کاروان انقلاب به روستاهای محروم، طی سه‌شنبه هفته جاری به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حسین یوسفی، در چهارمین کارگروه روستایی، عشایر و محرومیت‌زدایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با حضور سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان و دستگاه‌های عضو این ستاد برگزار شد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هشت گروه متخصص پزشکی همراه با داروخانه سیار در بیستم آذرماه به روستای های منطقه سنخواست از توابع شهرستان جاجرم اعزام می‌شوند.
وی همچنین توزیع اقلام اساسی بین خانوارهای تحت حمایت را از سایر برنامه‌های این کاروان عنوان کرد و ادامه داد: توزیع کفش و لباس بین دانش آموزان محروم و برگزاری طرح فلاح با محوریت ارائه ارزش‌های عقیدتی و دینی و تبیین دستاوردهای آرمان‌های انقلاب اسلامی از سایر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این روز است.
یوسفی برگزاری طرح مفتاح در قالب بازدید از خانواده‌های ایتام، معلولین و بیماران و همچنین ارائه عملکرد دستاوردهای دستگاه‌ها از سوی مدیران ادارات عضو کارگروه درزمینهٔ محرومیت‌زدایی و امور روستایی را نیز از سایر برنامه‌های این کاروان عنوان کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد در رسیدگی به محرومان، گفت: امیدواریم با ارائه خدمات این نهاد شاهد رفع فقر کامل از جامعه باشیم.
حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری کمیته امداد را از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آینده‌نگری کاربردی این نهاد تاکنون دستاوردهای بسیاری را نصیب محرومان جامعه کرده است.
وی ایران را ازجمله کشورهای مهم و ثروتمند در حوزه منابع طبیعی عنوان کرد و تصریح کرد: وجود مشکلات اقتصادی برای مردم ایران شایسته نیست.
حجت‌الاسلام سالاری در ادامه به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی اولین انقلابی است که چهل سال بر سر آرمان و ارزش‌های دینی خود باقی‌مانده است.
وی ۴۰ سال مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌ها را از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران به‌رغم جود تمامی این تحریم‌ها حاصل‌شده است.
حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر اینکه استقلال امروز ایران در حوزه‌های مختلف مدیون انقلاب اسلامی است، گفت: حتی بزرگ‌ترین کشورهای دنیا همچون آمریکا توسط صهیونیست‌ها کنترل می‌شوند.

 انتهای پیام


منبع : کارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو
من انقلابی ام (۲۹۲۲ بازدید)
من انقلابی ام (۲۰۶۱ بازدید)
فضاسازی محیطی (۱۹۳۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...