افتتاح پایگاه اورژانس حصارچه راز و جرگلان در پنجمین روز از هفته دولت

چهارشنبه ٢١ آذر ١٣٩٧ ساعت ١١:٢٦ ق.ظ   ( بازدید : 324 نفر )


به مناسبت هفته دولت پایگاه اورژانس دهستان حصارچه از توابع شهرستان راز و جرگلان با حضور رئیس دانشگاه افتتاح شد

به گزارش وب دا سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان با بیان اینکه افتتاح این اورژانس یکی از حلقه های ضروری ارائه خدمات در این منطقه است، اظهار داشت:پایگاه اورژانس دهستان حصارچه جمعیت 9 هزار و 460 نفری منطقه را پوشش می دهد ضمن اینکه، یکه صعود نیز با جمعیت 14 هزار و 100 نفر از خدمات این پایگاه اورژانس برخوردار می شوند.

 

"نعمتی"ضمن تاکید بر این مطلب که افتتاح پایگاه اورژانس،سرعت امدادرسانی را افزایش می دهد تصریح کرد:ساختمان اورژانس با متراژ 80 متر مربع توسط شورا،معتمدین و آخوند های این دهستان برای ارائه خدمات در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته و 15 میلیون تومان اعتبار نیز برای تجهیز اورژانس هزینه شده است.

 

به گفته وی آمبولانس نیز از محل بنیاد علوی در اختیار اورژانس قرار گرفته و 4 نیروی تکنسین نیز برای ارائه خدمات امدادی جذب شده است.

 

وی با بیان این مطلب که با افتتاح این پایگاه اورژانس اعزام مصدومین کمتر انجام خواهد شد افزود: از این پس برای ارائه خدمات در منطقه سرعت عمل اورژانس بیشتر می شود و کمک ویژه ای به دهستان حصارچه و  یکه صعود برای ارائه خدمات اورژانس خواهد بود.

 

وی دلایل ایجاد مصدومیت ها در این منطقه را به دلیل نامناسب بودن شرایط جاده ای ، تعداد زیاد موتور سواران و عدم رعایت اصول ایمنی و پر جمعیت بودن منطقه عنوان کرد و افزود: پراکندگی جمعیتی و بُعد مسافت از عواملی است که افتتاح اورژانس حصارچه را ایجاب میکرد و این پایگاه از این پس می تواند خدمات رسانی بهینه و کاهش اعزام ها را در پی داشته باشد


منبع : کارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو
من انقلابی ام (۲۹۱۹ بازدید)
من انقلابی ام (۲۰۶۰ بازدید)
فضاسازی محیطی (۱۹۳۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...