بهره‌مندی ۱۴ هزار مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی از بیمه درمانی و تکمیلی

شنبه ٢٤ آذر ١٣٩٧ ساعت ٧:٤٨ ق.ظ   ( بازدید : 367 نفر )


دبیر کارگروه روستا، عشایر و محرومیت‌زدایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از ارائه خدمات رایگان درمانی، فرهنگی و دوره‌های آموزشی در پنج روستای محروم این استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حسین یوسفی با اشاره به اهمیت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: اعضای این کارگروه باهدف کمک به نیازمندان با حضور در روستای محروم این استان به ارائه خدمات رایگان پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای این کارگروه در پنج روستای قلی، کلاته شور، کلاته موری، کلاته ترک‌ها و کلاته ملاویس حضور یافتند، بیان کرد: خدمات رایگان درمانی و بهداشتی نیز توسط هفت گروه متشکل از پزشکان عمومی و متخصص و همچنین  بینایی‌سنج و داروخانه سیار نیز به محرومان این روستاها ارائه شد.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام (ره) خراسان شمالی در ادامه به برگزاری مسابقات فرهنگی و برپایی دوره‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: توزیع بسته‌های فرهنگی معیشتی، نوشت‌افزار و پوشاک ارائه مشاوره‌های گروهی وفردی در میان خانواده‌های نیازمند نیز از دیگر برنامه‌های این کارگروه بود.

 

یوسفی همچنین به اجرای طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولان استانی وشهرستانی اشاره کرد و گفت: طی این برنامه از خانواده‌های بیماران صعب‌العلاج، معلولان، خانواده‌های شهدا، ایتام و سالمندان بازدید و کمک‌های مالی و معنوی به این افراد ارائه شد.

 

وی به حضور خیران مشهدی در این طرح اشاره کرد و افزود: با حضور خیران، خدمات مناسب مالی در بخش  ساخت مسکن، خرید لوازم زندگی و کمک معیشت به خانوارهای دارای یتیم و معلولان این روستاها ارائه شد. 


منبع : کارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو
من انقلابی ام (۲۹۱۶ بازدید)
من انقلابی ام (۲۰۵۹ بازدید)
فضاسازی محیطی (۱۹۳۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...