توزیع سبد حمایتی در سه مرحله بین مددجویان مناطق محروم

شنبه ٢٤ آذر ١٣٩٧ ساعت ٨:١ ق.ظ   ( بازدید : 437 نفر )


سبد حمایتی کالا در سه مرحله بین خانوارهای مناطق محروم تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی توزیع می‌شود.

سرپرست کمیته امداد استان خراسان شمالی گزارشی از نحوه توزیع سبد حمایتی بین خانوارهای تحت حمایت این نهاد ارائه در نیمه دوم سال جاری کرد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، علی وحدانی، سرپرست کمیته امداد استان خراسان شمالی با اعلام توزیع سبد کالا با مشارکت بنیاد علوی، گفت: کلیات طرح بسته حمایت غذایی در سه نوبت با مشارکت بنیاد علوی پیش‌بینی‌شده است که هر دو ماه یک‌بار بین خانوارهای محروم این استان توزیع می‌شود.
 وحدانی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده درمجموع چهار هزار و ۴۵۰ سری سبد کالا بین خانوارهای ساکن در مناطق محروم ازجمله شهرستان مانه و سملقان توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: سه هزار و ۵۰۰ سری سبد کالا برای خانوارهای یک تا سه نقره و ۹۵۰ سبد کالا برای خانوارهای سه نفر به بالا در سه نوبت تخصیص داده‌شده است.
سرپرست کمیته امداد استان خراسان شمالی در ادامه به بسته حمایتی دولت برای اقشار آسیب‌پذیر در بین تمامی خانوار تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: در این مرحله از اجرای این طرح ۳۳ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد از بسته حمایتی دولت بهره‌مند شدند.
وحدانی بیان کرد: در مرحله اول اجرای این طرح بسته‌های حمایتی ۱۰۰ کارت کلیه مددجویان بر اساس نفرات و تعداد خانوار شارژ شد.
وی یادآور شد: مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای خانوار یک نقره، ۱۵۰ هزار تومان برای خانوار دونفره، ۲۰۰ هزار تومان برای خانوار سه‌نفره، ۲۵۰ هزار تومان برای خانوار چهارنفره و ۳۰۰ هزار تومان برای خانوار پنج نفر به بالا شارژ شد.


منبع : کارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو
من انقلابی ام (۲۹۱۳ بازدید)
من انقلابی ام (۲۰۵۰ بازدید)
فضاسازی محیطی (۱۹۳۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...