جلسه کارگروه سلامت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

یكشنبه ٢ دی ١٣٩٧ ساعت ١:١١ ق.ظ   ( بازدید : 632 نفر )


جلسه کارگروه سلامت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دراداره کل بیمه سلامت استان یکشنبه دوم دیماه برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی ؛ در این جلسه که با حضورریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی ، مدیرکل بیمه سلامت و ... برگزار گردید، دکتر علی حق بین رئیس دانشگاه و دبیر کارگروه سلامت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به موارد ارزشمندی در ارتباط با ضرورت هر چه باشکوهتر برگزار نمودن این مناسبت اشاره نمود.

مدیرکل بیمه سلامت استان نیز در این جلسه بیان کرد : خدمات شایانی درحوزه سلامت در استان از ابتدای انقلاب تا کنون انجام شده است که باید این توانمندی ها و خدمات معرفی گردد .

دکتر « محسن رعنایی » اضافه کرد : دربحث بیمه سلامت نیز قبل از انقلاب بیمه شده روستایی نداشته ایم اما اکنون تمام روستائیان تحت پوشش بیمه به صورت رایگان قرار دارند و 630 هزار نفر بیمه شده در استان داریم که 550 هزار نفر از آنان به صورت رایگان بیمه شده اند.

وی همچنین به ضرورت هرچه باشکوه تر برگزار شدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و معرفی خدمات ارائه شده در این مدت در حوزه های مختلف تاکید کرد.

سایر اعضای و نمایندگان اعضای کارگروه نیز آمادگی خود را جهت شرکت و همکاری در برنامه های پیشنهادی را اعلام نمودند.

بر پایه این گزارش در پایان این جلسه بر اعلام موجودیت و هویت کارگروه به صورت رسانه ای ،ارائه شاخص های کلیدی‏- عملکردی سلامت در حوزه های مختلف به دبیرخانه کارگروه ، برگزاری جلسات به صورت منظم تا قبل از دهه مبارک فجر  و تهیه و معرفی کلیپ دستاوردهای دستگاه های مختلف و ... تاکید گردید.


منبع : کارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو
من انقلابی ام (۲۹۲۲ بازدید)
من انقلابی ام (۲۰۶۱ بازدید)
فضاسازی محیطی (۱۹۳۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...