توزیع تجهیزات پزشکی بین بیماران کمیته امداد خراسان شمالی

شنبه ٨ دی ١٣٩٧ ساعت ١٠:١٧ ق.ظ   ( بازدید : 485 نفر )


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع تجهیزات پزشکی به ارزش 600 میلیون تومان بین مددجویان بیمار تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حمید خوجانی یکی از برنامه‌های محوری این نهاد را ارائه خدمات درمانی به مددجویان به‌ویژه بیماران صعب‌العلاج، خاص و زمین‌گیر برشمرد و افزود: برای ارائه کمک به این بیماران از اعتبارات کمیته امداد این استان و همچنین ظرفیت خیران استفاده می‌شود.

خوجانی بابیان اینکه هزار و 200 نفر از مددجویان بیمار این نهاد از این تجهیزات پزشکی بهره‌مند شدند، ادامه داد: وسایل توزیع‌شده ویلچر، عصا، واکر و سایر وسایل پزشکی بوده است.

وی در ادامه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد این استان را تأمین هزینه‌های درمان افراد تحت حمایت این نهاد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 14 هزار و 500 نفر از افراد تحت حمایت این نهاد زیرپوشش بیمه خدمات درمانی این نهاد هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی با تأکید بر اینکه تمامی خدمات ارائه‌شده بیماران خاص و صعب‌العلاج ازجمله داروهای موردنیاز آن‌ها رایگان است ادامه داد: هزینه‌های بستری و سایر هزینه‌هایی که در بیمارستان‌های دولتی انجام می‌شود برای بیماران صعب‌العلاج رایگان است.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون 220 بیمار زمین‌گیر نیازمند نگهداری در منزل، تحت حمایت این نهاد هستند، بیان کرد: برای این بیماران علاوه بر مستمری، ماهانه ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

 خوجانی اظهار کرد: هم‌اکنون هزار بیمار دیالیزی، پیوند کلیه، هموفیلی، ام‌اس و تالاسمی، سرطانی از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند هستند.

وی در پایان اعلام کرد: با توجه به هزینه‌های سنگین درمانی بیماران صعب‌العلاج، از خیران و مردم نیکوکار می‌خواهیم با کمک‌های خود روند درمان این بیماران نیازمند را شتاب دهند.


منبع : کارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو
من انقلابی ام (۲۹۲۱ بازدید)
من انقلابی ام (۲۰۶۱ بازدید)
فضاسازی محیطی (۱۹۳۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...