برگزاری پنجمین جلسه كارگروه سلامت ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب در سازمان تأمين اجتماعي استان

چهارشنبه ١٢ دی ١٣٩٧ ساعت ٨:٩ ق.ظ   ( بازدید : 422 نفر )


پنجمین جلسه كارگروه سلامت ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور مسئولان و نمايندگان ارگان ها در سازمان تأمين اجتماعي استان برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وب دا، قائم مقام كارگروه سلامت ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در اين مراسم اظهار داشت: نظام جمهوري اسلامي ايران در بخش سلامت كارنامه بسيار درخشاني دارد و بايد اين كارنامه را به شكل جامع و به روز اطلاع رساني كنيم .

دكتر فريمان ابراهيم زاده تأكيد كرد: مقتضی است تمامی ارگان های زیر مجموعه کارگروه تا ٤٨ ساعت آينده نماینده و رابط خود را معرفي نمایند تا به طورحتم در دو جلسه آینده ستاد شركت كنند.

مدير كل سازمان تأمين اجتماعي استان نيز در اين جلسه گفت: همه ما وظيفه داريم در باشکوه تر برگزار نمودن جشن بزرگ انقلاب شركت كنيم.

محمد علی عباس زاده دستاوردهاي انقلاب را بي نظير عنوان کرد و افزود: به نمايش گذاشتن دستاوردهاي انقلاب و انتقال تجربيات گذشته به نسل جوان از بزرگترين اهداف ما به شمار مي رود.

وي تصريح كرد: در حوزه سلامت به بركت انقلاب اسلامی پيشرفت هاي عظيمي داشتيم ، به طور مثال قبل از انقلاب در بجنورد فقط يك بيمارستان با كمترين امكانات وجود داشت ، اين در حالي است كه در حال حاضر چندين بيمارستان با تعداد بي شماري پزشكان متخصص و فوق تخصص در بخش بهداشت و درمان مشغول به فعاليت و ارائه خدمات  هستند.

وي خاطرنشان كرد: خون شهدا را ارج مي نهيم و براي انسجام بیشتر و وحدت كلمه و شناساندن دستاوردهاي حاصل شده تلاش مي كنيم.

مدير درمان تأمين اجتماعي خراسان شمالي، در اين جلسه ضمن بيان اصل ٢٩ قانون اساسي گفت:  باعث افتخار است كه زير چتر تأمين اجتماعي به مردم خدمت مي كنيم.

دكتر جهان نيا ، سازمان تأمين اجتماعي را سازماني در جهت گسترش عدالت اجتماعي معرفي كرد و افزود: انقلاب اسلامي به توسعه و گسترش خدمات تأمين اجتماعي منجر شده است.

وي تصريح كرد: بيش از ٥٠ درصد از جمعيت كشور و حدود ٣٠ تا٣٥ درصد از جمعيت استان تحت پوشش تأمين اجتماعي هستند.

مسئول دبيرخانه كارگروه سلامت بزرگداشت چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي نيز در اين مراسم ضمن اعلام و بررسي مصوبات جلسات قبل گفت: باتوجه به اهميت كارگروه و مصوبات آن بهتر است با حركتي خودجوش به منظور رسيدن به اهداف كارگروه که برگزاري هرچه با شكوهتر چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي است همگي با هم تلاش كنيم.

مهندس فيضي تأكيد كرد: اعضای کارگروه بایستی مجموعه خدمات ٤٠ ساله خود را در اسرع وقت در سايت کارگروه بارگزاري كنند و ديتاهاي اعلام شده را به دبیرخانه ارائه دهند.

بر پایه این گزارش نشست آتی کارگروه در مورخ 25/10/97 در کمیته امداد امام (ره) برگزار خواهد شد.


منبع : کارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو
من انقلابی ام (۲۹۲۱ بازدید)
من انقلابی ام (۲۰۶۱ بازدید)
فضاسازی محیطی (۱۹۳۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...