گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۹۷۶۸۶ مورد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان امام رضا (ع)

شنبه ١٥ دی ١٣٩٧ ساعت ٧:١٤ ق.ظ   ( بازدید : 1248 نفر )


به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع)، صبح امروز  آیین تکریم و معارفه ریاست بیمارستان و مرکز پژوهشی، آموزشی و درمانی امام رضا (ع) بجنورد در سالن کنفرانس اداری بیمارستان با حضور معاون و مدیر محترم درمان و مسئولین و همکاران بیمارستان امام رضا (ع) برگزار گردید.
این مراسم با آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و از زحمات دکتر "محمد شجاع" تقدیر و آقای "علی نعمتی" به عنوان ریاست جدید این بیمارستان معرفی شد.
در ابتدا مدیر داخلی بیمارستان به بیان اهم عملکرد پانزده ماهه دکتر شجاع در بیمارستان پرداخت.
"هادی درگزینی" به ساماندهی کلینیک تخصصی، مرمت و بازسازی محوطه بیمارستان، اجرای فرآیند واگذاری اورژانس بیمارستان به بخش خصوصی، انتقال بخشها به بیمارستان امام حسن (ع) با کمترین چالش و رفع بسیاری از مشکلات مالی به عنوان مهمترین وقایع این دوران اشاره کرد.
در ادامه مراسم، ریاست جدید بیمارستان، ضمن تقدیر از زحمات دکتر شجاع و خیرمقدم به حضور تمامی میهمانان، به دوسال مدیریت خود در شهرستان راز و جرگلان به عنوان یک دوره پر از تلاش، تحول و تجربه با مردمانی همدل اشاره نموده و خاطر نشان کرد: زیباترین نمونه وحدت اسلامی در شهرستان راز و جرگلان وجود دارد که مردم با قومیتها و مذاهب مختلف، شیعه و سنی، آرامش و همدلی پیشه نموده و دست در دست هم فاصله ها را از میان برداشته اند.
"علی نعمتی" افزایش روزافزون شمار مسلمین جهان را مایه ترس و نگرانی غرب دانسته و خاطرنشان کرد: دشمنان جهت نابودی اسلام و مسلمانان از صدر اسلام تا کنون از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده اند.
این مقام مسئول به مخالفتهای جاهلان با پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، دشمنی با فرزندان و خاندان مبارکش، قتل عام حسین (ع) و اهل بیتش، فتنه افکنی با ساختن فرقه های مختلف در عصر حاضر همچون وهابیت، خدعه ها و نیرنگهای دشمنان اشاره نموده و اظهار داشت: اما اسلام با این همه از پای در نخواهد آمد. مسلمانان جهان، شیعه و اهل سنت همیشه و در همه حال کنار هم بوده و با برادری و دوستی با دشمن مقابله خواهند کرد.
وی تصریح کرد: لذا بایستی همه ما با تاسی از فرهنگ غنی اسلام و عاشورا، حفظ عزت و همبستگی و همچنین خدمت به مردم را در اولویت امور قرار دهیم.
"دکتر نظری" معاون درمان دانشگاه، ضمن تقدیر از زحمات دکتر شجاع، به وضعیت خاص و ویژه بیمارستان امام رضا (ع) اشاره نموده و خاطرنشان کرد: انتقال بخشها از این بیمارستان به معنی مهجور و یا تعطیل شدن این واحد درمانی نبوده و نخواهد بود.
وی از آقای نعمتی، ریاست جدید بیمارستان خواست، تا در خصوص تکمیل و توسعه کلینیک تخصصی و همچنین  ساماندهی وضعیت سامانه نوبت دهی اینترنتی بصورت ویژه اقدام نماید.
دکتر نظری فعال بودن بخش بیماران اعصاب و روان را، به عنوان ویژگی خاص این بیمارستان دانسته و افزود: ارایه خدمت به این بیماران که نیازمندترین و شاید مظلومترین گروه بیماران هستند، بایستی با نگاه و روحیات ویژه ای برنامه ریزی گردد.
معاون درمان دانشگاه، با اعطاء لوح از زحمات دکتر شجاع و آقای درگزینی تقدیر و طی حکمی ریاست آقای نعمتی را بصورت رسمی اعلام نمود. 

تصاویر مراسم


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۰۸۳۸ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۳۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...