هزینه 20 میلیاردی کمیته امداد خراسان شمالی برای درمان مددجویان

سه شنبه ٢٥ دی ١٣٩٧ ساعت ١٣:٢٢ ب.ظ   ( بازدید : 434 نفر )


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه سالیانه درزمینهٔ خدمات بهداشتی و درمانی مددجویان برنامه‌های متنوعی ارائه می‌شود، گفت: طی 9 ماهه امسال حدود 20 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف درمانی مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حمید خوجانی در ششمین جلسه کارگروه سلامت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بابیان اینکه این نهاد در حوزه بیمه تکمیلی، بیمه پایه، بیمه تأمین اجتماعی، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی، طرح کودکان زیر پنج سال و تجهیزات پزشکی خدمات مهمی به خانوارهای تحت حمایت خود ارائه می‌دهد، افزود: ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های مهم کمیته امداد است.

وی ادامه داد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های درمانی، بسیاری از افراد نیازمند و محروم جامعه قادر به تأمین این هزینه‌ها نیستند و کمیته امداد این استان در این زمینه با پرداخت هزینه‌های درمانی مددجویان در بخش دارو، بستری و سایر موارد به آن‌ها کمک می‌کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه هم‌اکنون 14 هزار و 500 نفر از مددجویان کمیته امداد این استان مشمول بیمه پایه و 32 هزار نفر مشمول بیمه مکمل هستند، افزود: علاوه بر این هزار و 200 بیمار خاص و صعب‌العلاج نیز از حمایت‌های کمیته امداد این استان بهره‌مند هستند.

خوجانی به 141 مرکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد خراسان شمالی اشاره و بیان کرد: این مراکز شامل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، درمانگاه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، پزشکان عمومی و خصوصی، رادیولوژی و سونوگرافی است.

شایسته ذکر است در این کارگروه به تهیه بروشور، کلیپ و برپایی نمایشگاه در معرفی دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجر تأکید شد.


منبع : کارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو
من انقلابی ام (۲۹۱۵ بازدید)
من انقلابی ام (۲۰۵۸ بازدید)
فضاسازی محیطی (۱۹۳۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...