برگزاري ششمين جلسه كارگروه سلامت ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در كميته امداد امام خميني (ره)

شنبه ٢٩ دی ١٣٩٧ ساعت ٩:١٣ ق.ظ   ( بازدید : 429 نفر )


ششمين جلسه كارگروه سلامت ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور مسئولان و نمايندگان سازمان ها در اداره کل كميته امداد امام خميني (ره) استان برگزار شد

به گزارش پايگاه خبري وب دا، معاون حمایت و سلامت خانواده كميته امداد در اين جلسه به ارائه خدمات حمایتی این نهاد انقلابی به ٤٣ هزار خانوار در استان خبرداد و گفت: از اين تعداد ٢٥ هزار نفر را زنان سرپرست خانوار و مابقي را مردان سرپرست خانوار تشكيل مي دهند.
دكتر خوجاني با بيان اين كه ١٧ درصد خانوارهاي استان تحت پوشش كميته امداد هستند و حمایت می شوند ، افزود: در حال حاضر ١٤١ مركز پزشكي و خدمات درماني به مددجويان ما خدمات ارائه مي دهند.
وي تصريح كرد: همكاري کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشكي بسيار خوب است و در حوزه درمان ، پرداختي هاي ما در بيشتر موارد روزانه است.
دبير كارگروه سلامت ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب نيز در اين مراسم به دستاوردهاي بي نظير و عظيم انقلاب در استان اشاره كرد و گفت : با توجه به اهميت كارگروه و مصوبات آن بهتر است با همكاري و هماهنگي بيشتر و براي رسيدن به اهداف كارگروه همگي تلاش كنيم.
مهندس پيمان فيضي تأكيد كرد: سازمان های زیرمجموعه کارگروه سلامت باید نسبت به ارسال گزارشی از مجموعه خدمات و پیشرفت های ٤٠ ساله خود به دبیرخانه کارگروه سرعت و دقت نظر داشته باشند.
وي اظهار داشت: سازمان ها طبق مصوبات براي نشر و چاپ ويژه نامه چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي بايد دستاوردهاي خود را نیز در قالب اينفو گرافي به دبير خانه كارگروه ارسال كنند.
وي تصريح كرد: همه سازمان ها موظف هستند تا سقف ٢٠ ميليون ريال بابت برگزاري نمايشگاه و برپايي غرفه دستاوردهاي انقلاب اقدام كنند.
وي خاطرنشان كرد: هفتمين و آخرین جلسه كارگروه سلامت ٢ بهمن ماه در سازمان بهزيستي استان برگزار خواهد شد.


منبع : کارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو
من انقلابی ام (۲۹۱۶ بازدید)
من انقلابی ام (۲۰۵۹ بازدید)
فضاسازی محیطی (۱۹۳۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...