گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۵ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۹۵۳۸۲ مورد

نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

پنج شنبه ١١ بهمن ١٣٩٧ ساعت ١٠:٤٢ ق.ظ   ( بازدید : 412 نفر )


به گزارش روابط عمومی، در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد طی نشستی با کمیته برگزاری دهه فجر این بیمارستان، به بیان رویکردها و خطوط اصلی برنامه ها و همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری دهه فجر و جشن انقلاب پرداخت.

آقای "علی نعمتی" ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین بهار انقلاب، بر برگزاری هرچه پرشکوهتر بزرگداشت دهه فجر به ویژه فضاسازی و آذین بندی  بیمارستان تاکید نمود.

وی با اشاره به همزمانی واپسین روزهای دهه فجر با ایام فاطمیه، شهادت بانوی بزرگ اسلام را تسلیت گفته و خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س)، یگانه بانوئی که در عرش الهی محبوب ملائکه و مقرب و هم کلام با برترین آنهاست. دخت گرامی درخشنده ترین ستاره آسمان نبوت و گل سرسبد خلقت، حضرت محمد مصطفی(ص) و همسر علی (ع)! حضرت علی (ع) که مظهر عدالت است و حق! و تنها خدا می داند که در سوگ فاطمه چه بر او گذشت.

آقای نعمتی در ادامه سخنان خود به توصیف روزهای سخت حضرت علی (ع) پس از شهادت همسر گرامیش و همچنین بیان فضائل مسجد کوفه پرداخته و برای همگان زیارت این مسجد و همچنین بارگاه ملکوتی امام علی (ع) در نجف را که آرامگاه حضرت آدم (ع) و حضرت نوح (ع) نیز در آن واقع شده، آرزو کرد.

وی همچنین انقلاب اسلامی ایران و افزایش روزافزون شمار مسلمین جهان را مایه ترس و نگرانی غرب دانسته و خاطرنشان کرد: دشمنان جهت نابودی اسلام و مسلمانان و انقلاب اسلامی تا کنون از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده اند و هر روز با خدعه و نیرنگی تازه سعی در نفوذ در میان مسلمانان و ایجاد تفرقه نموده اند. و امروز سعی دارند با تبلیغات منفی، بزرگ کردن مشکلات و کمبودهای مردم در ایران و سیاه نمایی وضعیت کشور موجبات دلسردی مردم را فراهم آورند. در حالیکه علیرغم برخی از مشکلات، وضعیت اقتصادی و به ویژه امنیتی ایران در حال حاضر بهتر از بسیاری از کشورهاست.

این مقام مسئول بر لزوم بیداری و هوشیاری مردم تاکید نموده و گفت: در این شرایط وظیفه همه ماست که در جهت حفظ این انقلاب که با مجاهدت و ریختن خون پاک شهیدان زیادی به ثمر رسیده بکوشیم. لذا امسال پر شکوهتر از هر سال، جشن انقلاب را برگزار خواهیم کرد و به دشمنانی که سودای براندازی جمهوری اسلامی ایران را در سر می پرورانند، نشان خواهیم داد که به یاری پروردگار بزرگ و به پشتوانه رهبری شایسته و وفاداری ملت شهیدپرور، این نظام به انقلاب امام زمان (عج) وصل خواهد شد.

وی افزود: همزمانی روزهایی از دهه مبارک فجر با ایام شهادت حضرت صدیقه کبری(س)، نه تنها موجب محدودیت در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر نخواهد شد، بلکه بستر مناسب تری را برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی که همانا حق طلبی و مبارزه با ظلم و استبداد است، فراهم می‌کند. لیکن آنچه اهمیت دارد، حفظ حرمت ایام عزاداری آن حضرت می باشد. چرا که در این ایام قلب مسلمین آزرده و جریحه دار بوده و برگزاری جشنهای شادی در روزهای شهادت جایز نیست. لذا در ایام فاطمیه سوق دادن مراسم به سوی برنامه های بصیرتی و آگاه سازی جامعه امری شایسته و بجا می باشد.

فضاسازی و آذین بندی تمام قسمتهای بیمارستان، مراسم زیارت حضرت فاطمه زهرا (س) و زیارت عاشورا، ویزیت رایگان، مسابقه آشپزی، مسابقات نقاشی برای کودکان زیر ده سال پرسنل و ... از جمله برنامه هایی بود که جهت برگزاری در دهه مبارک فجر، توسط اعضاء پیشنهاد و اجرای آن تصویب شد.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع)، بر حضور حداکثری پرسنل در برنامه های این یوم الله، به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن بصورت ویژه تاکید نمود.

 

  


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۲۹۸۵۰ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۳۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...