گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۷۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۹۲۲۶۰ مورد

گشت های ویژه نوروزی معاونت غذا و دارو در حوزه کنترل فراورده های غذایی ،آشامیدنی ،آرایشی و بهداشتی در سطح توزیع و تولید آغاز شد.

سه شنبه ٧ اسفند ١٣٩٧ ساعت ١٢:٣٣ ب.ظ   ( بازدید : 328 نفر )


گشت های ویژه نوروزی معاونت غذا و دارو در حوزه کنترل فراورده های غذایی ،آشامیدنی ،آرایشی و بهداشتی در سطح توزیع و تولید از تاریخ 6 بهمن با کنترل سطح عرضه فراورده های آرایشی و بهداشتی شهر آشخانه آغاز شد.

دکتر حسن براتی زاده مدیر نظارت بر فراورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو بیان کرد: اولین گشت مشترک  ویژه نوروزی معاونت غذا و دارو  با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان مانه و سملقان در حوزه کنترل فراورده های غذایی ،آشامیدنی ،آرایشی و بهداشتی در سطح توزیع در تاریخ 6 بهمن انجام شد . که طی بازدیدهای انجام گرفته تعداد 451عدد فراورده آرایشی به ارزش ریالی 40095000 ریال جمع آوری گردید که تمامی اقلام به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل می گردد و مراکز بازرسی شده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.وی در ادامه افزود : فروش و عرضه محصولات غیرمجاز آرایشی تخلف  و جرم محسوب گردیده و با متخلفان برخورد قانونی لازم بعمل خواهد آمد .ایشان یادآور گردید مردم هنگام خرید فراورده های آرایشی و بهداشتی به اصالت و سلامت کالا و مجاز بودن آن دقت نموده تا مبادا محصولات غیرمجاز سلامت آنها را به مخاطره بیندازد.


منبع : مدیریت نظارت برموادغذايي، آشاميدني،آرايشي و بهداشتي (حدیث ربانی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
ماسک بزنیم (۱۱۶۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...