برگزاری جشن بزرگداشت مقام زن ویژه زنان شاغل و دانشجویان دختر دانشگاه به مناسبت ولادت فاطمه زهرا (س)

سه شنبه ١٤ اسفند ١٣٩٧ ساعت ٢:٢٨ ق.ظ   ( بازدید : 633 نفر )


برگزاری جشن بزرگداشت مقام زن ویژه زنان شاغل و دانشجویان دختر دانشگاه به مناسبت ولادت فاطمه زهرا (س)

برگزاری جشن بزرگداشت مقام زن ویژه زنان شاغل و دانشجویان دختر دانشگاه به مناسبت ولادت فاطمه زهرا (س) با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی در تالار حافظ بجنورد برگزار شد .

به گزارش دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه ، مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان و خانواده ضمن تبریک میلاد با سعادت فاطمه زهرا (س) و خیرمقدم به باهپنوان دانشگاه در این مراسم گفت : باتوجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند که نیم دیگر را نیز با ایفای نقش مادری و همسری حمایت می کنند ، اهمیت و توجه به نقش ایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

ویدا طیبی با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دومین وزارتخانه ی بزرگ دولت می باشد و 62 درصد شاغلان آن را زنان تشکیل می دهند ، عنوان کرد : متولیان سلامت آحاد کشور وظیفه خطیری در قبال سلامتت زنان دارند و امیدواریم با مصوبه های جدید شاهد نشاط و شادابی بیشتر بانوان باشیم .

وی بر توجه ویژه ارتباط با دانشجویان تاکید و تصریح کرد : اگر قرار است نسل بعد موفقی داشته باشیم این قشر بسیار قابل توجه اند و نخبه پروری نیز در الویت قرار گیرد .

وی اظهار داشت : امیدواریم با ایجاد تغییرات مطلوبی که ایجاد می شود ، سلامت زنان شاغل در الویت قرار گیرد .

شایان ذکر است ، در این مراسم علاوه بر برگزاری برنامه های متنوع و مفرح ، خانم دکتر "زهره عباسی " معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی به عنوان بانوی نمونه دانشگاه معرفی و تقدیر شد . در پایان این مراسم نیز از رابطین امور بانوان حوزه های مختلف دانشگاه تقدیر به عمل آمد و به اسامی فاطمه و زهرا به قید قرعه جوایزی اهدا شد .


منبع : امور بانوان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...