گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۰ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۹۶۹۵۹ مورد

پیام تبریک رئیس بیمارستان امام رضا (ع) به مناسبت روز معلم و استاد

پنج شنبه ١٢ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ٧:٨ ق.ظ   ( بازدید : 296 نفر )


به گزارش روابط عمومی، آقای "علی نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری که روز معلم و استاد نامگذاری شده، با انتشار پیامی این روز را تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام بدین شرح می باشد:

"تقویم جمهوری اسلامی ایران در دوازدهم اردیبهشت ماه به گرامیداشت یاد و خاطره استاد بزرگ علم و ایمان شهید مرتضی مطهری (ره)، به نام روز معلم و روز استاد مزین گشته است. فرهنگیان و اساتید بزرگوار و ارجمندی که استوارانه و از دیرباز در خط مقدم نجات انسان از تاریکخانه جهل و ندانستن ایستاده‌اند و مجاهدانه در سنگر علم و ایمان به آموزش و پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی ‌می‌پردازند.
داشته‌ها و یافته‌های علمی و تحقیقاتی، صنعتی، معنوی و انسانی امروز ایران اسلامی مرهون همت مضاعف و تلاش جهادگونه معلمان متعهد و پرتلاشی است که با آموزه‌های خویش، معلمی را نه به عنوان شغل بلکه حرکتی عاشقانه انتخاب نمودند و روشنگر مسیر آگاهی شدند و با آموزش و پرورش کارآمد و برنامه‌ریزی شده، نقشی مهم و بی‌بدیل در تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی، عهده‌دار شدند.
روز معلم فرصتی ارزشمند و مغتنم در گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار و 700 شهید معلم و بیش از 35 هزار شهید دانش‌آموزی است که تلفیق مقدسی از ایمان و ایثار را رقم زدند و با شجاعت و حماسه‌آفرینی خویش، برگی زرین از افتخار و تصویری ناب از آموزش توام با پرورش و بصیرت را آفریدند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد علم و اخلاق شهید مرتضی مطهری (ره) و تبریک این روز به معلمان و اساتید عزیز، توفیق روزافزون تمامی تلاشگران عرصه تعلیم و تعلم ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج ) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزدمنان خواستارم."  

  


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۰۴۸۱ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۳۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...