گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۵ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۹۴۲۵۵ مورد

گردهمایی بیماران خاص و صعب العلاج در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

چهارشنبه ٢٥ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ١١:٣٨ ق.ظ   ( بازدید : 557 نفر )


به گزارش روابط عمومی، عصر امروز بیماران تالاسمی و هموفیلی استان در مراسمی که به مناسبت روز جهانی بیماریهای خاص و صعب العلاج در تالار شهید لنگری بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد برگزار شد، گرد هم آمدند.

در این مراسم معاون بهداشتی و معاون غذا و داروی دانشگاه، مدیر کل بیمه سلامت استان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از مسئولین دانشگاه شرکت نمودند.

آقای "علی نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از حضور معاونین و مسئولین دانشگاه در این مراسم قدردانی نموده و به بیان مطالبی در خصوص خدمات ارائه شده در این بیمارستان به بیماران خاص پرداخت.

وی همچنین از مشارکت خیرین، هنرمندان گروههای موسیقی، روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مسئول بیماریهای خاص استان و زحمات مسئولین بیمارستان امام رضا (ع) در برگزاری این گردهمایی تقدیر و تشکر کرد.

سخنرانی دکتر "سید احمد هاشمی" معاون بهداشتی دانشگاه و دکتر "رعنایی" مدیر کل بیمه سلامت استان بخش دیگری از این برنامه بود.

بر پایه این گزارش، اجرای یک دل نوشته زیبا از زبان یک بیمار تالاسمی و اجرای موسیقی زنده توسط گروههای مختلف، که از ابتدا تا لحظات پایانی مراسم ادامه داشت حال و هوای خاصی به برنامه داده و حضور ناگهانی و افتخاری خواننده معروف و محبوب محلی، آقای "میرزازاده" موجب شور و شعف حاضرین گردید.

در پایان مراسم جوایزی به برندگان مسابقه دارت که پیش از مراسم برگزار شد و شرکت کنندگان مسابقه نقاشی اعطاء و همچنین هدایایی به رسم یادبود به اعضای تازه متاهل از طرف سازمان انتقال خون استان و هدایایی از جانب خیرین به حاضرین در برنامه اهداء شد.
 
وصرف افطار دسته جمعی حسن ختام این برنامه بود.
 

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۲۹۴۶۶ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۳۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...