گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۷ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۹۵۸۹۲ مورد

پیام رئیس بیمارستان امام رضا (ع) به مناسبت روز قدس

پنج شنبه ٩ خرداد ١٣٩٨ ساعت ٦:١٧ ق.ظ   ( بازدید : 440 نفر )


به گزارش روابط عمومی، آقای "علی نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، کلیه همکاران را به حضوری پرشورتر از هر سال، در راهپیمایی روز قدس دعوت و پیامی بدین شرح منتشر نمود:

"و رسید آخرین جمعه ماه مبارک رمضان... ماه پروردگار و ضیافتش... ماه امیرالمومنین و شهادتش...
سلام بر این ماه و جمعه آخرش...
سلام بر بیت المقدس...
سرزمین نبوت، خاستگاه نور و اولین قبله مسلمین...
و سلام بر روز قدس! بر این روز بزرگ، روز حیات اسلام، روز حمایت از انتفاضه و تجدید بیعت با فرمان تاریخی امام خمینی کبیر که رحمت خدا بر او باد!
سلام بر این روز که به فرموده مقام معظم رهبری "لیلة القدر تاریخ اسلام" است.

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، کانون استکبار ستیزی و روز تجلی همدلی و همزبانی همه انسانهای حقیقت خواه و عدالت دوست جهان برای دفاع از مظلوم و خروش بر علیه ظالم است.

و حقیقت آنست که انقلاب اسلامی ایران، با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، حرکت و نشاطی تازه پدید آورد.

خدا را شاکریم که امروز در سایه تدبیر حضرت امام خمینی (ره) روز قدس، شهرتی جهانی یافته و مرزها را در نوردیده و در اعماق دل و جان ملت‌های آزاداندیش جهان نفوذ کرده است.

و حال که روز قدسی دیگر از راه رسیده، بی شک همه ما دست در دست مردم هوشیار و متعهد کشورمان همچون سال های گذشته، با حضور پرشور خویش در راهپیمایی، اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانیان نمایش داده و این روز مقدس را به روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان تبدیل خواهیم کرد."
  


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۰۱۰۷ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۳۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...