گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۶۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۰۲۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۶۷۶۷۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٩/١٠/٢٣ - ۱۰۷۵ مورد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی منصوب شد

پنج شنبه ١٠ مرداد ١٣٩٨ ساعت ٧:٣١ ق.ظ   ( بازدید : 556 نفر )


به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در این آیین گفت: معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی، حوزه اثربخش در پیشبرد اهداف فرهنگی و دانشجویی است.

دکتر سید احمد هاشمی در این آئین که در سالن شهید رجایی برگزار شد ، اظهار کرد: حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی به دلیل اجرا و انعکاس فعالیت‌های فرهنگی و همچنین اثرگذاری در تربیت دانشجوی موفق، بسیار حساس است.

وی از معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواست تا با کمترین چالش در مسیر پیشبرد اهداف این معاونت مانند گذشته بکوشد.

دکتر هاشمی ضمن قدردانی از خدمات دکتر ابراهیم زاده، وی را فردی پر تلاش، قاطع، اثرگذار در اجرای برنامه‌های فرهنگی دانشگاه و فردی سخت کوش توصیف کرد و گفت: در عمر مدیریت هر مدیر، کارنامه عملکرد برگ زرینی در خدمت محسوب می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی انتصاب دکتر امانی را نیز اتفاقی مثبت در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی ارزیابی کرد و افزود: وی از نیروهای علمی توانمند، داروساز، دارای مدرک phd نانو تکنولوژی و استاد تمام دانشگاه تهران است.

دکتر هاشمی انتصاب دو نیروی با تجربه در معاونت های بهداشتی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه را اتفاقی مبارک در این حوزه ها دانست و اضافه کرد: انتظار می رود با همکاری پرسنل مدیریت جدید در پیشبرد اهداف دانشگاه و وزارت بهداشت عملکرد درخشانی داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: با توانمندی و تخصص دکتر امانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در مسیر تعالی حرکت کرده و شاهد تحولات خوبی در حوزه مسائل فرهنگی باشیم.

معاون سابق فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این آئین اظهار کرد: پنج سال خدمت در حوزه معاونت فرهنگی درس های متفاوتی از جمله صبر و بردباری و تلاش مضاعف برای تحقق اهداف متعالی را به همراه داشت.

دکتر فریمان ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: چرخه مدیریت در نظام جمهوری اسلامی بر مبنای چرخش و تحول است و ایفای نقش در کسوت و سمت های مختلف تجربه های جدیدی را به همراه دارد.

دکتر امیر امانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این آئین گفت: تلاش بر استفاده از تجربیات معاون سابق، دریافت نظرات و راهنمایی های اعضای هیئت رئیسه و برای جلب حمایت و کمک های معاونت فرهنگی وزارت بهداشت است.

در این آئین ضمن قدردانی از خدمات دکتر فریمان ابراهیم‌زاده، با اهدای لوح و ابلاغ حکم، دکتر امیر امانی به سمت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی منصوب شد.

 


منبع : مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.
















جستجو
تبریک به جوان برتر (۷۲۳۸ بازدید)
چاپ کتاب (۶۵۲۱ بازدید)
عید قربان (۵۴۱۷ بازدید)
برگزاری آزمون asci (۴۴۶۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...