گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۹ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۹۷۷۰۰ مورد

بازدید گروه مدیریت ایمنی بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد از بخش اورژانس

یكشنبه ٢٠ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١:٤٧ ق.ظ   ( بازدید : 362 نفر )


به گزارش روابط عمومی، در اولین روز کاری هفته جاری، تیم مدیریت فنی و ایمنی بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد از بخش اورژانس و فوریتهای پزشکی این بیمارستان بازدید نموده و ضمن ارزیابی میزان رعایت استانداردهای ایمنی بیماران و پرسنل، کمبودها و مشکلات را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

رئیس بیمارستان با حضور در این بازدید، فرارسیدن روز بزرگ عرفه و عید سعید قربان را به پرسنل این بخش تبریک و تهنیت گفته و از زحمات ارزنده ایشان قدردانی کرد.

وی اورژانس را به عنوان یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخشهای بیمارستان دانسته و اظهار داشت: چگونگي ارائه خدمت در اورژانس مراکز درمانی، می تواند نشان دهنده وضعيت کلی ارايه خدمات در هر بيمارستان باشد و اقدامات درمانی مناسب با بیشترین سرعت، در کنار استفاده از داروها و تجهیزات موجب نجات جان بیماران و جلب رضایتمندی ایشان در مراجعه به این بخش خواهد شد.

آقای نعمتی به لزوم رعایت ایمنی بیمار و همچنین حفظ سلامت کارکنان اشاره نموده و بر استانداردسازی و ایمن سازی بخش اورژانس و رفع نواقص و کمبودها تاکید کرد و از مسئولین اورژانس خواست تا همواره به موجودی تجهیزات، وسایل و داروها توجه نموده و کمبودها را پیش از اینکه موجب اختلالی در امور گردد گزارش و پیگیری نمایند.
 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۰۸۴۳ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۳۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...