گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۸۸۶۸۰ مورد

نشست رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد با پرسنل بخشهای پاراکلینیک و مدارک پزشکی

یكشنبه ٢٠ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١٠:١٢ ق.ظ   ( بازدید : 867 نفر )


به گزارش روابط عمومی، رئیس بیمارستان امام رضا(ع)، در ادامه جلسات دوره ای خود با کارکنان بخشهای مختلف، این بار در نشستی با پرسنل آزمایشگاه، رادیولوژی و مدارک پزشکی این بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.

آقای "نعمتی" ضمن قدردانی از زحمات همکاران، به اهمیت فعالیت واحدهای پاراکلینیک اشاره نموده و خاطرنشان کرد: پاراکلینیک از جمله آزمایشات مختلف و عکس رادیولوژی ، سونوگرافی و ... نقش بسیار مهمی در تشخیص و در نهایت درمان بیماریها دارد. لذا انجام دقیق و اعلام به موقع نتایج آزمایش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: پرسنل آزمایشگاه در شرایط ویژه ای فعالیت دارند و با انواع آلودگیها و بیماریها روبرو هستند. و به همین دلیل بایستی ایمنی و حفظ سلامت خود را در اولویت امور قرار دهند.

این مقام مسئول همچنین پرونده پزشکی بیماران را به عنوان مهمترین و غنی ترین منبع اطلاعاتی در بیمارستانها دانسته و تصریح کرد: پرونده به عنوان منبعی که حاوی کلیه موارد مربوط به تاریخچه درمان بیمار، تشخیص ها، آزمایشات، سیر بیماری و ... است، مهمترین ابزار ذخیره و بازیابی اطلاعات بیماران محسوب می گردد. لذا ثبت دقیق اطلاعات در پرونده و نگهداری مسئولانه از آن بسیار حائز اهمیت می باشد و مهمتر از همه اینکه ارزش اطلاعات به دست آمده از پرونده در گرو ثبت اطلاعات و صداقت در گزارش دهی می باشد.

در ادامه، پرسنل به بیان چالشها و مشکلات بخشها پرداختند و در بخش دیگری از این نشست، مواردی از جمله وضعیت ساختمان آزمایشگاه، کمبودهای تجهیزات و وسایل، نسخ پزشکان اورژانس، پرونده های بیماران و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۲۶۸۳۷ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۲۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...