گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۱۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۵۷۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۱۱۳۳۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٢/١١/١٣ - ۱۳۳۸ مورد

برگزاری جشن بزرگ ولایت دربیمارستان امام علی (ع)

شنبه ٢٦ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١٣:٧ ب.ظ   ( بازدید : 300 نفر )


برگزاری جشن بزرگ ولایت دربیمارستان امام علی (ع)

به گزارش روابط عمومی بیمارستان،جشن بزرگ ولایت با حضور همکاران ومدیران مرکز آموزشی،پژوهشی درمانی امام علی (ع) درمحل تالارشهید آوینی بیمارستان برگزارشد.

دراین آیین مدیریت بیمارستان ضمن عرض خوش آمدگوئی به حاضران وتبریک اعیاد قربان وغدیر به اهمیت زنده نگه داشتن نام غدیر وجایگاه ویژه امامت بعد ازنبوت حضرت ختمی مرتبت محمد(ص) اشاره کرد وافزود:

غدیر حساس ترین فراز تاریخ است . غدیر یک اتفاق نیست غدیر مهم ترین و اساسی ترین پیام اسلام است . غدیر دست ما را در دست پیامبر می گذارد و پیامبر دست ما را در دست صاحب غدیر (علی علیه السلام) تا با دست گیری او راه هدایت و رستگاری از ضلالت و گمراهی جدا شود . غدیر پیامی الهی و کتابی همیشه گشوده است تا ما پیوسته در آن نظر کنیم و راه وروش زندگی را از آن بیاموزیم و به نشانه ی ایمان و وفاداری مسئولیت ابلاغ آن را به دیگران در این عصر و در زمان های آینده بر عهده گیریم .بر ماست که غدیر را دوباره بیابیم و بیشتر از گذشته با آن آشنا شویم و پیام غدیر را با زدودن گرد و غبار خستگی سال های سخت و طاقت فرسا از ذهن و زبان کج روی ها و دسیسه ها و نیرنگ ها نجات بخشیم تا همگان بدانند و دوباره بدانیم که غدیر حساس تر ین فراز تاریخ است و علی بن ابی طالب و فرزندانشان  تا امام مهدی (عجل الله تعال فرجه الشریف)  تنها چراغ هدایت و خورشید فروزان سعادت امروز و هر روز انسان و انسانیت اند.

درادامه این جشن، برنامه های متنوعی ازجمله اجرای موسیقی سنتی ،اجرای دکلمه،اجرای مسابقه پانتومیم و اهدای جوایزبه برندگان مسابقه نقاشی کودکان ومسابقه کتابخوانی ومسابقه کیک پزی انجام شدودرپایان به قید قرعه به شرکت کنندگان دراین جشن هدایایی اهداشد.

 

 


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۷۹۹۷ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۸۰۲ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۸۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...