يكشنبه ٢٥ تير ١٣٩٦ -

مدیریت امور مالی

جلسه مسئولین مالی دانشگاه

سه شنبه ١٢ شهریور ١٣٩٨ ساعت ١٤:٢٦ ب.ظ   ( بازدید : 405 نفر )


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سلامت اداری، وجدان کاری، دقت در کار و تفکر مدیریتی را چهار وظیفه خطیر مسئولان مالی دانشگاه عنوان کرد و گفت: کار در حوزه امور مالی بسیار حساس و پر اهمیت است.

دکتر سید احمد هاشمی در جلسه مسئولین مالی دانشگاه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم اظهار کرد: بزرگ ترین درس محرم و عاشورا موضوع امر به معروف و نهی از منکر است که در این مورد همه مسئول هستند.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر همان وجدان کاری و رعایت اصل صداقت در کار است تا در مقابل وجدان خود و پیشگاه خداوند شرمنده نشویم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان مالی دانشگاه با مدیریت منابع، زیرساخت های لازم را فراهم کنند تا دانشگاه هرچه بهتر خدمات سلامت را به مردم ارائه دهد.

دکتر هاشمی آشنایی با بخشنامه‌ها و آیین نامه های مالی، تفکر بر فرآیندهای صحیح در کار، توجه به نکات ریز که عامل رشد فکر است و مدیریت و صرفه جویی در منابع را از اهم اقدامات و وظایف مسئولان مالی دانست.

وی در ادامه سخنان خود بر مدیریت مالی، صرفه جویی در منابع و هزینه کرد بر مبنای درآمد اشاره کرد.

در این جلسه دکتر محمود عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در جملاتی ضمن تقدیر از تلاش مسئولان حوزه مالی دانشگاه، بر مدیریت جهادی، صرفه جویی در منابع، رعایت اصل صداقت در کار، تلاش و سخت کوشی و توجه به منافع سازمانی در حوزه مالی تاکید کرد.


منبع : مدیریت امور مالی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
غفعفع (۳۶۵۲ بازدید)
ثبتهای حسابداری (۳۵۶۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...