گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۵۹۵۸۸۷ مورد

بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

چهارشنبه ٢٠ شهریور ١٣٩٨ ساعت ٣:٢٠ ق.ظ   ( بازدید : 630 نفر )


دکتر سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه ظهر امروز به همراه دکتر امانی معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر فیضی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان امام رضا(ع) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر هاشمی در این بازدید با حضور در بخش های مختلف بیمارستان از جمله دندانپزشکی، واحدهای پاراکلینیکی (داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و غیره)، کلینیک ویژه، اورژانس و بخش روان بانوان و آقایان از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به بیماران قرار گرفت.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارش عملکردی گفت: این بیمارستان با دارا بودن بالغ بر ۳۳ پزشک متخصص و فوق تخصص در دو شیفت صبح و عصر به بیماران خدمت ارائه می دهد.

علی نعمتی اضافه کرد: ۱۵ هزار و ۳۹۸ بیمار در پنج ماه نخست سال جاری به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه کردند.

وی افزود: در حال حاضر در این کلینیک در رشته های تخصصی و فوق تخصصی داخلی، اطفال، غدد کودکان و  بزرگسالان ،مغز و اعصاب کودکان ، زنان و زایمان، عفونی، قلب، آنکلوژی، آلرژی کودکان و ... به بیماران خدمات بهینه ای ارائه می دهند.

آقای نعمتی یادآور شد: حدود 300 بیمار ماهانه به کلینیک روانپزشکی و روانشناسی بیمارستان امام رضا(ع) مراجعه می کنند.

بر پایه این گزارش دکتر هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، ضمن عرض خداقوت و تقدیر از تلاش کارشناسان و مسئولان بیمارستان امام رضا(ع) با دیدار چهره به چهره و ارتباط مستقیم با آن ها در جریان مسائل و گزارش های عنوان شده قرار گرفت.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۰۱۰۷ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۳۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...