گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۷۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۴۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۷۳۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۱۰۴۳۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٢/١١/١٣ - ۱۳۳۸ مورد

برگزاری جلسه آموزشی پردازشگر تبادل ورسیدگی الکترونیکی اسنادبستری

شنبه ٢٠ مهر ١٣٩٨ ساعت ١٣:١ ب.ظ   ( بازدید : 391 نفر )


برگزاری جلسه آموزشی پردازشگر تبادل ورسیدگی الکترونیکی اسنادبستری

جلسه تبادل و رسیدگی الکترونیک اسناد بستری با حضور تیم بیمه سلامت ،معاون توسعه ومعاون درمان دانشگاه ، نماینده شرکت برنامه نویس  ومهمان ویژه ای از استان اصفهان وتعدادی ازمدیران وكارشناسان HIS و رسيدگي بیمارستانهای استان برگزار شد.
در ابتدای جلسه مدیرکل  بیمه سلامت استان، تجربیات خراسان شمالی در راستای پیاده سازی برنامه و مزایای پیاده سازی آن را بیان نمود وبا توجه به اجرای پروژه ، شرایط استان را با وجود پتانسل های موجود،  بسیار خوب ارزیابی نمود.
دکتر محسن رعنایی افزود: با اجرای این پروژه یکی از دغدغه های اساسی بیمه سلامت ودانشگاه علوم پزشکی استان در راستای شفاف سازی کسورات و اعمال آن بر عملکرد بیمارستان ها برطرف خواهد شدوی اظهار داشت: با اجرای این طرح علاوه بر اینکه در مصرف کاغذ و وقت صرفه جویی خواهد شد، با توجه به اینکه اسناد و مدارک به صورت الکترونیکی پذیرش می شوند امکان رسیدگی برخط و رفع اختلاف در خصوص اسناد و تعامل مطلوب با ارائه دهندگان خدمات نیز فراهم خواهد شد.

وی بیان کرد: رعنایی همچنین قابلیت مطالعه و پژوهش حوزه های پزشکی برای محققان، تصمیم سازان نظام سلامت و نظام آماری کشور را از دیگر مزایای اجرای برنامه تبادل الکترونیکی اسناد بستری برشمرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان؛ روند اجرای این طرح در استان را مثبت خواند و افزود: با تعامل، هماهنگی و اقدامات انجام شده بین دانشگاه علوم پزشکی و بیمه سلامت این طرح در استان گلستان در مرحله اجراست.

رعنایی با تقدیر از همراهی و تعامل سازنده دانشگاه علوم پزشکی استان با این اداره‌کل بیمه ابراز امیدواری کرد؛ طبق برنامه زمانبندی اعلام شده اجرای برنامه تبادل الکترونیک اسناد در بیمارستان‌های دولتی در سطح استان باعث خدمت رسانی بهتر به بیمه شدگانوجلب رضایت آنان را فراهم آورد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام علی (ع)، مهندس راسینه درادامه این جلسه به عنوان مدیر فاوای معاونت درمان دانشگاه درخصوص نحوه کار با برنامه و گزارشات مورد نیاز دانشگاه را ارائه نمووعنوان کرد: با اجرای این طرح علاوه بر فراهم شدن زمینه استفاده از پرونده الکترونیک سلامت، با جمع آوری داده ها به صورت الکترونیکی امکان پردازش اطلاعات و تهیه گزارش‌های مدیریتی نیز میسر می شودواجرای این طرح سبب می‌شود تا قوانین بیمه و راهنماهای بالینی به صورت مکانیزه و الکترونیکی اعمال شود و موجب شفافیت در بررسی خدمات ارایه شده به بیمه شدگان می‌شود و مراحل پذیرش اسناد، رسیدگی کارشناسی و پرداخت هزینه های بیمارستانی تسریع می یابد.

 


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۷۹۹۲ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۷۹۵ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۷۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...