گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۴۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۴۵۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۶۸۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۱۲۲۸۳ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٢/١١/١٣ - ۱۳۳۸ مورد

دیداررییس بیمارستان با مدیرکل بیمه سلامت به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه سلامت

پنج شنبه ٩ آبان ١٣٩٨ ساعت ٩:١٢ ق.ظ   ( بازدید : 679 نفر )


دیداررییس بیمارستان با مدیرکل بیمه سلامت به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه سلامت

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام علی (ع) ، روز چهارشنبه هشتم آبان ماه 98 نشستی با حضور دکتر محسن رعنایی مدیرکل بیمه سلامت استان و دکتر علی اسماعیلی رییس بیمارستان امام علی (ع)وتعدادی ازمسئولین بیمارستان  در دفتر مدیرکل بیمه سلامت استان برگزار شد که دو طرف دیدگاه‌هایشان را در باره‌ی چگونگی مدیریت هزینه‌های درمانی مطرح کردند.
در این دیدار ،سرپرست مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام علی (ع) ضمن عرض تبریک وگرامیداشت هفته بیمه سلامت؛با تأکید بر اهمیت بیمه ها گفت : یکی از اهداف مهم بیمارستان امام علی (ع) جهت خدمت رسانی بهتر به مردم تعامل با همه دستگاه های اجرایی است، که تعامل با بیمه ها از اولویت های ماست.

مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان شمالی نیز در این دیدار، برای کنترل هزینه‌های درمانی بر هم‌اندیشی و تعامل مدیران بیمارستانها تاکید کردوآن راضروری دانست.

وی اذعان داشت: این نوید را را به مردم می دهیم با عنایت به اینکه یکی از برنامه های مهم سازمان، اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیکی و تسریع در روند ارائه خدمات به بیمه شدگان می باشد که در آینده نزدیک درتمامی بیمارستانهای استان انجام گیرد.

وی خاطر نشان کرد : از دیگر مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیکی حذف دفترچه کاغذی، استقرار پرونده سلامت، عدالت در سلامت و مدیریت بهینه منابع می باشد  که می تواند  از هدر رفت بسیاری از هزینه های درمانی جلوگیری نماید.

دکتر رعنایی تصریح کرد : آنچه برای سازمان بیمه سلامت مهم است تعامل و همکاری  با موسسات درمانی به ویژه بیمارستانها می باشد که این تعامل باعث کاهش هزینه های درمانی در راستای مشکلات بیمه شدگا ن عزیز می  باشد.

معاون بیمه سلامت استان نیزدرادامه این دیدار گفت:توسعه نظام بیمه سلامت کشور، یکی از مهمترین فرامین مورد تاکید در سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری، قانون برنامه پنجم توسعه و یکی از اهداف اصلی حوزه رفاه اجتماعی و سازمان بیمه سلامت ایران است.

دکتر مهرداد سفیدگران ضمن قدردانی  از تعاملات بیمارستان امام علی (ع) با بیمه سلامت گفت: بیمارستان‌ها مهمترین شرکای کاری ماهستند.

شایان ذکر است درحاشیه ادامه این دیدار، مدیرمالی ومدیر اقتصادودرمان ومدیرپرستاری بیمارستان که دکتر اسماعیلی رادراین دیدارهمراهی می کردند، تاکیدنمودند: این بیمارستان از تمام توان علمی و کارشناسی در جهت کنترل و کاهش هزینه های درمانی با بیمه سلامت همکاری می نماید.

لازم به ذکر است درپایان این دیدار به پاس قدردانی از تعاملات وتلاشهای بی وقفه مدیران بیمه سلامت استان ، رییس بیمارستان با اهدای لوح سپاس ازتلاشهای دکتر محسن رعنایی ودکتر مهردادسفیدگران وسرکارخانم سارا یزدانی تقدیر به عمل آورد.


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۸۰۱۲ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۸۰۴ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۸۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...