گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۶۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۱۰۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۶۷۷۵۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٩/١٠/٢٣ - ۱۰۷۵ مورد

اطلاعیه ثبت نام وام ضروری و ودیعه مسکن

شنبه ١١ آبان ١٣٩٨ ساعت ٩:٢٩ ق.ظ   ( بازدید : 225 نفر )


مسئول اداره رفاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ثبت نام وام ضروری و ودیعه مسکن در شش ماهه دوم سال تحصیلی ۹۸ خبر داد.

به گزارش مفدا خراسان شمالی، بنابر اعلام اداره رفاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، به اطلاع دانشجویان متقاضی وام ضروری و ودیعه مسکن می رساند: ثبت نام وام های فوق از امروز ۱۱ آبان تا ۱۷ آبان ۹۸ در پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان فراهم شده است.

مسئول اداره رفاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان داشت: با عنایت به اینکه پرداخت هر گونه تسهیلات دانشجویی منوط به ثبت نام اولیه دانشجو در پرتال دانشجویی می باشد. دانشجویان با مراجعه به سایت http://portal.srd.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی وام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است برای دریافت وام ضروری حتما باید یکسال از دوران تحصیل شما گذشته باشد. همچنین در پرتال دانشجویی در منوی وامها وام ضروری عادی را انتخاب نمایید. وامهای ضروری دو برابر و... به دانشجویان با شرایط خاص (که این شروط در دستورالعمل اعطایی تسهیلات صندوق رفاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور مشخص شده است تعلق می‌گیرد). 

مبلغ این وام برای دانشجویان مجرد و متاهل ۶۰۰ هزار تومان می‌باشد.

در خصوص وام ودیعه  مسکن که  فقط به دانشجویان متاهل تعلق میگیرد مدارک ذیل باید به اداره رفاه دانشجویان تحویل داده شود:

۱- تعهد نامه محضری( در صفحه ۱۲ دستورالعمل تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان موجود است)

۲- شماره حساب از بانک تجارت به نام خود دانشجو باشد.

۳-کپی اجاره نامه منزل استیجاری که به نام دانشجو و حتما دارای کد رهگیری باشد در صورت عدم وجود کد رهگیری معتبر در اجاره نامه، نام دانشجو از لیست وام حذف خواهد شد. ( دانشجوی گرامی در سامانه کد رهگیری املاک کشور وارد شده و با استفاده از کد رهگیری موجود در اجاره نامه پرینت آن را دریافت کرده و آن را به همراه  کپی اجاره نامه  به اداره رفاه تحویل نماید.)

۴- فرم درخواست وام ودیعه مسکن را که در صفحه ۱۴ دستورالعمل اجرایی تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشجویان است تکمیل و به همراه سایر مدارک به اداره رفاه تحویل دهید.

لازم به ذکر است به دلیل کمبود اعتبار وام های ضروری ودیعه مسکن و تعداد زیاد متقاضیان وام، ثبت نام دانشجو به منزله دریافت قطعی وام نمی‌باشد.

دستورالعمل اجرایی تسهیلات اعطایی برای کارشناس مسئولین دانشکده ها ارسال گردیده است. همچنین در وب سایت مدیریت دانشجویی به آدرس  http://usm.csa.nkums.ac.ir  وجود دارد.

شماره تلفن  ۳۲۴۲۴۵۶۲-۰۵۸ جهت ارتباط با مسئول اداره رفاه دانشجویان سرکارخانم دلاوری اعلام می‌گردد.

دستورالعمل استفاده از تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشجویی98-99


منبع : مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.
















جستجو
تبریک به جوان برتر (۷۲۳۸ بازدید)
چاپ کتاب (۶۵۲۱ بازدید)
عید قربان (۵۴۱۸ بازدید)
برگزاری آزمون asci (۴۴۶۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...