يكشنبه ٢١ آذر ١٣٩٥ -

مدیریت امور هیات علمی


دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با اعضای هیئت علمی دانشکده پرستاری

یكشنبه ٣ آذر ١٣٩٨ ساعت ٩:١١ ق.ظ   ( بازدید : 580 نفر )


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در دیدار با اعضای هیئت علمی دانشکده پرستاری، ایجاد انگیزه را عامل ارتقای کمی و کیفی روز افزون فعالیت‌های دانشگاه دانست.

 

دکتر سید احمد هاشمی در جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت علمی دانشکده پرستاری، گفت: مسئولان به دنبال فراهم کردن شرایطی هستند تا جایگاه علمی دانشگاه، دانشجویان و اعضای هیئت علمی ارتقاء یابد.

وی با اشاره به آمادگی استفاده از نقطه نظرات تمامی اعضای هیئت علمی دانشگاه، اظهار کرد: در حد مقدورات و در چارچوب قانون، تلاش بر رفع دغدغه و خواسته های اعضای هیئت علمی دانشکده های مختلف است.

دکتر هاشمی به اجرای طرح سنجش رضایتمندی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اشاره کرد و از اعضای هیئت علمی خواست تا منصفانه و با اطمینان خاطر در این طرح مشارکت فعالی داشته باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اضافه کرد: این پرسشنامه بر اساس استانداردهای تعریف شده، میزان رضایتمندی را بر اساس ساختار سیستمی ارزیابی کرده و انتظار بر مشارکت فعال اعضای هیئت علمی جهت برنامه ریزی هرچه بهتر اجرای برنامه های آینده دانشگاه است.  

دکتر هاشمی با بیان اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین بخش سازمان و سرمایه یک دانشگاه است، تصریح کرد: تلاش بر ایجاد انگیزه در میان کارکنان است تا شاهد ارتقای کمی و کیفی روز افزون دانشگاه در عرصه های مختلف علمی و عملی باشیم.

وی در بخشی از سخنان خود از اضافه کردن بخشی در سایت دانشگاه به عنوان بیان نقطه نظرات کارکنان و اعضای هیئت علمی با ریاست دانشگاه خبر داد و از اعضای هیئت علمی خواست در این زمینه فعالانه نظرات خود را انتقال دهند.

دکتر محمدرضا صفدری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر توسعه همکاری های معاونت درمان و معاونت آموزشی، از این معاونت خواست تا در حوزه آموزش بازوی همکاری معاونت آموزشی دانشگاه باشند.

برپایه این گزارش در این جلسه صمیمانه هر یک از اعضای هیئت علمی دانشکده پرستاری، به بیان نقطه نظرات خود در خصوص موارد همچون نیروی انسانی و جذب نیروهای طرحی، افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی ، جلوگیری از انتقال اساتید و کارکنان به سایر حوزه ها، امور رفاهی اعضای هیئت علمی، پرداختی به موقع اساتید حق التدریس، کیفیت آموزش و غیره  پرداختند.


منبع : مدیریت امور هیات علمی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
وظایف امور هیأت علمی (۳۴۴۹ بازدید)
جشنواره شهید مطهری (۲۹۴۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...