گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۱۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۶۶۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۱۱۴۱۳ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٢/١١/١٣ - ۱۳۳۸ مورد

برگزاری کارگاه آموزشی تبیین محتوای بیانیه ی گام دوم انقلاب

سه شنبه ٢٦ آذر ١٣٩٨ ساعت ١١:٢٥ ق.ظ   ( بازدید : 426 نفر )


برگزاری کارگاه آموزشی تبیین محتوای بیانیه ی گام دوم انقلاب

کارگاه آموزشی تبیین محتوای بیانیه ی گام دوم انقلاب برگزارشد.

کارگاه آموزشی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور مدیریت وسوپروایزران وسرپرستاران وپرسنل بخشهای بالینی،پاراکلینیکی واداری به  همّت کمیته احیای امربه معروف ونهی ازمنکر بیمارستان وواحد آموزش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قدیمی در ابتدای این کارگاه با تاکیدبر به اهمیّت بیانیه گام دوم انقلاب در این برهه حساس ،خاطر نشان کرد : دانشگاهیان موظفند در راستای مؤلفه های بیانیه گام برداشته و به تبیین آن در فضای آموزشی دانشگاه ومراکز درمانی اقدام نمایند.

مدیردفتر احیای امربه معروف ونهی ازمنکر از بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان سند توسعه  پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت: باید زمینه تبیین این بیانیه در جامعه از سوی تمام گروه ها انجام شود.

وی ادامه داد:همزمان با آغاز دهه ی پنجم انقلاب اسلامی ،رهبر معظم انقلاب بیانیه ی گام دوم را منتشر کردندکه باید مسئولان و مردم  به تک تک محورهای این بیانیه عمل کنند تا شاهد حل بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در کشور باشیم.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی اما م علی (ع) ،حجت الاسلام قدیمی بیان کرد: تنها حکومتی  که در چارچوب دین و اسلام قرار گرفته است ،نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.  ایشان با اشاره به تحریم های ظالمانه ی آمریکا علیه مردم ایران افزود:دشمنان هر روز با اعمال تحریم های بیشتر سعی دارند تا از پیشرفت و اوج گرفتن ایران بکاهند اما کشورما با اراده و پشتکار قوی همچون 4 دهه گذشته راه خود را ادامه خواهد داد و قدرتمند تر از گذشته خواهد بود.
وی ضمن اشاره به تحلیل های قرآنی بیانیه ی گام دوم انقلاب گفت:پیامبر گرامی اسلام (ص) برای راهنمایی و ادامه زندگی امت خود بیانیه ای تحت عنوان کتاب قرآن فراهم کردند.

درادامه این کارگاه ایشان تاکید نمود:هدف از برگزاری این کارگاه تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب برای جامعه سلامت دراحیای امروبه معروف ونهی ازمنکر است.

قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به توصیه های هفتگانه  مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به نقش و وظیفه دانشگاهیان اشاره کرد و مهمترین وظیفه کارکنان دانشگاه ومراکزآموزشی وپژوهشی ودرمانی  را در وهله اول ارتباط نزدیک و صمیمی با دانشجویان ،اساتید،همکاران وبیماران وهمراهان بیمار وکلیه مراجعین وترغیب آنان به امر به معروف ونهی ازمنکر و در وهله دوم شبهه زدایی و روشنگری نسبت به پیشرفت ها و توسعه همه جانبه کشور در چلّه اول انقلاب و دهه های پیش رو دانست.

 


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۷۹۹۷ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۸۰۲ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۸۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...