گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۷۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۴۵۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۹۲۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۱۲۵۱۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٢/١١/١٣ - ۱۳۳۸ مورد

پیام تبریک رییس بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به مناسبت روز پرستار

سه شنبه ١٠ دی ١٣٩٨ ساعت ١٠:١٦ ق.ظ   ( بازدید : 746 نفر )


پیام تبریک رییس بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به مناسبت روز پرستار

حضرت آیت ا... خامنه ای مدظله العالی: مطمئن باشید که هر لحظه‏اى، ثانیه‏اى، دقیقه‏اى که در این کار، با توجه به احساس تکلیف در مقابل بیمار، در مقابل انسان دردمند مى‏گذرانید، یک حسنه‏اى را از خداى متعال و یک پاداش اجرى را از حضرت ربوبى دریافت مى‏کنید

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام علی (ع)بجنورد ،متن پیام تبریک دکتر علی اسماعیلی به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار بدین شرح است :

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: "هرکس برای برآوردن نیاز بیماری بکوشد، چه آن را برآورده سازد و چه نسازد مانند روزی که از مادرش زاده شده، از گناهانش پاک می شود".

واژه پرستار واژه مقدس و آشنایی است که عظمت، شکوه و ژرفای آن در وجود پاک بانوی کربلا حضرت زینب (س) تبلوری دوباره می یابد  و ناخودآگاه شنونده  را یاد آرامش و سلامتی و به یاد شخصی می اندازد که در لحظات سختی و ناراحتی، یاری رسان ماست؛ انسان های بی ادعایی که به معنای واقعی کلمه انسان هایی وارسته اند.
بی شک ، نامگذاری میلاد فرخنده حضرت زینب (س)، بزرگ پرستار کربلای حسینی و پرستار حجت خدا حضرت زینب کبری(س)  به عنوان روزپرستار ، ادای احترام به فرشتگانی زمینی است که خدمت به خلق را بزرگ‌ترین افتخارخود می‌دانند و بواسطه این افتخار به دنبال کسب رضای الهی هستند.
اینجانب  به نمایندگی  از تیم مدیریت اجرائی بیمارستان،روز پرستار رابه تمامی پرستاران و منادیان انسانیّت و ایمان که عطوفت، مهربانی و مراقبت را پشتوانه خدمات خود قرار داده اند ،صمیمانه تبریک عرض نموده و از تلاشهای بی دریغ شما عزیزان در خدمت  به بیماران تقدیر و تشکر می نمایم .

 


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۸۰۱۲ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۸۰۵ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۸۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...