گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۷۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۷۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۶۹۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۱۱۸۶۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٢/١١/١٣ - ۱۳۳۸ مورد

برگزاری مراسم زیارت عاشورا وسخنرانی همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرا(س)وبزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

شنبه ٢١ دی ١٣٩٨ ساعت ٢:٢١ ق.ظ   ( بازدید : 783 نفر )


برگزاری مراسم زیارت عاشورا وسخنرانی همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرا(س)وبزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرا(س) وبزرگداشت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ودراعلان حمایت ازاقدام مقتدرانه سپاه ، مراسم معنوی زیارت عاشورا وسخنرانی در محل نمازخانه بیمارستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام علی (ع)،مراسم قرائت زیارت عاشوراو سخنرانی در اعلان حمایت از انتقام ازخون پاک سردارشهید حاج قاسم سلیمانی وهمرزمان باوفایش ودرهم کوبیدن پایگاههای نظامی آمریکایی درعراق وبزرگداشت مقام والای این شهید سرافرازدرمحل نمازخانه بیمارستان برگزارشد.

محمود قلیزاده درگفتگوبا خبرنگارما گفت: دراین آیین ، رییس ستاداقامه نمازاستان ضمن درود بر ارواح پاک و مطهر شهدای دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت، شهدای مدافع حرم خصوصا روح بلند سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" و همرزمانش و درود بر روح بلند و ملکوتی امام شهیدان و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" به فتنه اخیر در آبان ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: در این حوادث، نیروی انتظامی ، سپاه پاسداران و بسیج برای برقراری امنیت آمادگی کامل داشتند؛ این در حالی است که فرمایشات مقام معظم رهبری  در صبح یکشنبه آبان ماه همچون آبی بر روی آتش بود چرا که در همان ساعات اولیه سخنرانی ایشان، صف مردم از اغتشاشگران جدا شد.
حجت الاسلام احمدی فر عنوان کرد: : این شهید بزرگوار 40 سال به مجاهدت پرداخت و مقام معظم رهبری نیز در پی شهادت این شهید سرافراز فرمودند که "حاج قاسم آسمانی شد".وی بااشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی بهترین پاداش خود را گرفت، ادامه داد: این شهید بزرگوار به دست شقی ترین افراد به شهادت رسید، البته اثری که خون این شهید عالی مقام دارد بیشتر از دوران حیاتشان است و خوشا به حال این شهید سرافراز.
ایشان با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی رستاخیزی را به وجود آورد، عنوان کرد: علاوه بر کربلا، نجف و بصره، از تمامی شهرهای ایران نیز مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم شرکت کردند و این امر سبب شد تمام توطئه دشمنان خنثی شود.  
احمدی فر با تاکید بر الگوگیری از دو صفت اخلاص و ولایت مداری حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: ما نیز باید مطیع رهبری باشیم چرا که خیر و برکت دنیا و آخرت را برای ما به همراه خواهد داشت.

احمدی فر بیان کرد: اقدام شجاعانه و هوشمندانه رزمندگان اسلام و سپاه در پی مورد هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکایی در عراق،جای تبریک وتهنیت به امت حزب ا.. وهمیشه درصحنه ایران اسلامی دارد.با این اقدام اندکی از آلام مردم دربه شهادت رساندن سردارمقاومت کم شدالبته همانطورکه رهبری معظم فرمودند این سیلی بود که دشمنان ایران بدانند،ما از خون شهید سلیمانی ویاران عزیزش نخواهیم گذشت. وی خاطرنشان کرد: "سید حسن نصراله " نیز در سخنانی به قصاص عادلانه اشاره کردند و گفتند :" ارزش کفش های حاج قاسم از سر ترامپ بیشتر است؛ بنابراین این اقدام سپاه تنها گوشه ای از انتقام سخت است".
براساس این گزارش در پایان این مراسم ،حاضرین برسرسفره حضرت زهرا (س)اطعام شدند وپذیرائی صبحانه از شرکت کنندگان به عمل آمد.


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۸۰۰۵ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۸۰۳ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۸۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...