بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از بیمارستان امام رضا(ع)چهارشنبه ٢ بهمن ١٣٩٨ ساعت ٢:٥٠ ق.ظ ( بازدید : 166 نفر )

دوشنبه ١٤ بهمن ١٣٩٨ ساعت ٨:٨ ق.ظ   ( بازدید : 395 نفر )


حجت الاسلام عظیم آسوده مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی به همراه صادق اسپیدکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، ظهر امروز با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) از بخش های مختلف بیمارستان بازدید و در جریان روند خدمات رسانی به بیماران قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، این بازدید با هدف بررسی فعالیت و عملکرد بیمارستان امام رضا(ع) از نحوه پذیرش و چگونگی روند سم زدایی بیماران بستری و نیز فعالیت‌های اوقاف در کمک رسانی به بیماران نیازمند انجام شد.

 علی نعمتی رییس بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد، در این بازدید ضمن خیر مقدم به مسئولان از روند فعالیت بیمارستان در عرصه‌های خدماتی، نیازمندی و پتانسیل های موجود به ارائه گزارشی پرداخت و در زمینه اقدامات انجام شده یا در دست اجرا برای بیماران نیازمند، روند سم زدایی از بیماران و نوجوانان و کودکان بستری توضیحاتی ارائه کرد.

حجت الاسلام عظیم آسوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی نیز در این بازدید ، ضمن تقدیر از روند ارائه خدمات بیمارستان امام رضا(ع) به مردم، بر همکاری خیرین سلامت و آشنایی عموم مردم با پتانسیل‌های بالقوه این بیمارستان در جهت بالفعل کردن خدمات در غالب موقوفات و همچنین کمک به محرومان تاکید کرد.

در ادامه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان شمالی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده برای بیماران بستری و پیگیری روند درمان بیماران در بخش اعصاب و روان، نسبت به اولویت قراردادن وضعیت بیماران و کودکان نیازمند به سم زدایی در بیمارستان امام رضا(ع) تاکید کرد.

صادق اسپیدکار خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبات طرح‌های مشترک در زمینه همکاری تنگاتنگ دادگستری و مجموعه قضایی استان با دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، انتظار است تا با همکاری متقابل این دو سازمان، گام مهمی در جهت به حداقل رساندن بسیاری از آسیب‌های اجتماعی برداشته شود.

گفتنی است این بازدید به همراهی حجت الااسلام اصغر قدیمی مدیر امورحقوقی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بیمارستان امام رضا (ع)، انجام شد.


منبع : امور حقوقی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
وقف به چه معناست؟ (۹۱۶۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...