گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۴۱۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۶۵۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۱۰۱۰۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٢/١١/١٣ - ۱۳۳۸ مورد

پیام تبریک رئیس بیمارستان به مناسبت فرارسیدن اعیادشعبانیه

شنبه ٩ فروردین ١٣٩٩ ساعت ١٦:٢٨ ب.ظ   ( بازدید : 340 نفر )


پیام تبریک رئیس بیمارستان به مناسبت فرارسیدن اعیادشعبانیه

 دکتر علی اسماعیلی رییس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام علی (ع)بجنورد،در پیامی فرا رسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد میلاد با سعادت سه پاره خورشید نبوی (ص)،امیرلحظات بی پایان نیایش ، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، ماه درخشان حیدری خصال ،حضرت اباالفضل العباس (ع) و زینت‏ دهنده سجده‏ گاه عاشقان حضرت امام سجاد (ع) را به مردم استان وبه ویژه همکاران محترم مرکز تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ما درروابط عمومی بیمارستان، متن پیام به این شرح است:

سوم شعبان، روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه ای درخشان و پر افتخار در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزشها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می کند.

روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

این بزرگواران تفسیر دوباره و عینی کاروان امام سجاد (ع) هستند، که سالها مقاومت و پایداری در راه هدف را به نمایش گذاشتند و پیام آور عجز و زبونی ظالمان شدند.

اینجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوری ها و فداکاری های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور، ایام خجسته شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرماندهی کل قوا، مردم شریف و متدین استان وهمکاران عزیز وخانواده های محترمشان تبریک و تهنیت عرض نموده، آرزوی اقتدار و بالندگی برای ایران عزیز اسلامی را از خداوند منان خواهانم.


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۷۹۹۲ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۷۹۵ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۷۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...