گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۷۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۴۵۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۷۲۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۱۲۳۱۶ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٢/١١/١٣ - ۱۳۳۸ مورد

تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مدافعان سلامت دربیمارستان امام علی (ع) بجنورد

یكشنبه ٢١ اردیبهشت ١٣٩٩ ساعت ١:٢٣ ق.ظ   ( بازدید : 675 نفر )


تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مدافعان سلامت دربیمارستان امام علی (ع) بجنورد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ظهر امروز به طور سرزده به همراه معاونین خود با حضور درمحل بیمارستان امام علی (ع) بجنورد از خدمات صادقانه جامعه پزشکی در مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام علی (ع) بجنورد، مدیرکل وارشاداسلامی استان ضمن قدردانی از تلاشهای بی وقفه جامعه درمانی استان به ویژه پرسنل پرتلاش بیمارستان امام علی (ع) که درمبارزه با بیماری منحوس کرونا درخط مقدم ،بی ادعا درحال خدمت رسانی میباشند،افزود: به راستی کدام هدیه زیبنده پرستاری است که بهترین روزهای زندگیش را برای خدمت به وطن به تاخیر بیاندازد؟
کدام کلام را می توان در خور تشکر از مادری به کار برد که فرزندانش را به خاطر خدمت به همنوع ندیده باشد ؟
اکنون که زمان برای همه به سختی سپری می شود.بدانید که مردم همیشه قدر زحمات شما را می دانند ودر راه رسیدن به آرمانتان که همان سلامتی وعزت برای ایران اسلامی است ارج می نهند.

حسین فرخنده خاطرنشان کرد :در این ایام سخت، کادر درمانی، بهداشتی، پرستاران و پزشکان تلاش بی وقفه خودرا در جهت مقابله با بیماری مصروف داشته و بعنوان تلاشگران عرصه سلامت، مدال افتخار برای ایران اسلامی هستند.

وی از رسانه ها و دبیرخانه شورای فضای بعنوان شریک رسانه ای و همکار در طرح مقابله با کرونا یاد کرد و افزود امیداست انشاالله با ریشه کنی بیماری در کشور، جشن همدلی و اراده ملت رابرگزار نماییم.

در پایان این دیدار حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اهدای شاخه گل از زحمات و تلاشهای کادردرمانی واداری وکلیه پرسنل بیمارستان که با روحیه جهادی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیام امیدبخش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خط مقدم مبارزه قرار دارند،تقدیر کرد و به نمایندگی از اقشار فرهیخته حوزه فرهنگ و ادب ،به این عزیزان خداقوت گفت.


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۸۰۱۲ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۸۰۴ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۸۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...