درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور

سه شنبه ١١ شهریور ١٣٩٩ ساعت ٨:٥٠ ق.ظ   ( بازدید : 442 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر مرکز مطالعات و توسعه ی آموزش علوم پزشکی دانشگاه اعلام کرد دانشجویان دانشگاه در اولین مرحله از دوازدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور خوش درخشیدند.

دکتر وطنچیان با ذکر این خبر که ۶ نفر از اعضای حیطه های مختلف تیم المپیاد دانشگاه موفق به حضور در مرحله دوم المپیاد شده اند گفت از حیطه های آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت و کار آفرینی هر کدام یک نفر و از حیطه ی مطالعات میان رشته ای ۳نفر موفق به حضور در مرحله ی دوم این المپیاد شده اند.

وی ضمن تبریک به دانشجویان راه یافته به مرحله ی دوم، از تمامی اساتید راهنما و دبیران حیطه ها، کارشناسان مرکز مطالعات و مسئول تیم المپیاد دانشگاه جناب آقای دکتر حکاک که در آموزش دانشجویان و فراهم کردن بستر مناسب برای کسب این موفقیت همکاری موثری داشته اند تشکر کرد.

دکتر وطنچیان اظهار امیدواری کرد با حمایت ویژه معاون محترم آموزشی دانشگاه از دانشجویان المپیادی، برنامه ریزی مناسبی جهت کسب افتخارات بیشتر در این حوزه و ارتقای عملکرد دانشگاه در زمینه المپیاد انجام شود.

لازم به ذکر است المپیاد دانشجویان علوم پزشکی هر سال در حیطه های مختلف در میان کلیه ی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می شود و معتبرترین رویداد علمی دانشجویی در حوزه علوم پزشکی است.

اسامی دانشجویان تیم المپیاد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی راه یافته به مرحله ی دوم دوازدهمین المپیاد به شرح ذیل است:

خانم مهرآرا هاشم پور و آقایان اسماعیل خواجه، محسن عابدی، سید صادق علوی، محسن رحمانیان، نوید یوسف نیا


منبع : مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...