-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۰۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۱۳۶۵ مورد

آغاز ثبت نام «نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر» از 8 الی 24 آذرماه

شنبه ١٥ آذر ١٣٩٩ ساعت ١:٢٦ ق.ظ   ( بازدید : 561 نفر )


ثبت نام «نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر» ورودی 99، از 8 آذر ماه آغاز و تا پایان روز 24 آذر ماه 99 ادامه خواهد داشت.

اداره کل امور شاهد و ایثارگر با صدور اطلاعیه ‏ای، از آغاز زمان ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر داد. در این اطلاعیه، موارد زیر برای اطلاع دانشجویان شاهد و ایثارگر قبولی آزمون سراسری سال 99 رشته های گروه علوم پزشکی متقاضی انتقال، ذکر شده است:

1- تاریخ ثبت نام در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: از ساعت روز شنبه 8 آذر ماه الی 24 آذر ماه 1399 است.

2- دانشجویان متقاضی ثبت نام لازم است حتماً ابتدا در دانشگاه مبدأ، ثبت نام کرده و پس از دریافت شماره دانشجویی به سامانه نقل و انتقال مراجعه فرمایند.

3- از آنجایی که بررسی درخواست های متقاضیان فرایندی زمانبر است، لازم است دانشجویان عزیز تا اعلام قطعی نتایج بررسی ها، بر اساس مقررات دانشگاه مبدأ خود، به تحصیل خود (مجازی یا حضوری) مشغول باشند.

4- نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقال دانشجو، از طریق پیامک به دانشجو و از طریق سامانه مربوطه به دانشگاه های مبدا و مقصد اطلاع رسانی می شود.

5- در هیچکدام از مراحل نقل و انتقال دانشجویان، نه تنها نیاز به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارتخانه و دانشگاه وجود ندارد، بلکه توصیه می شود با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کووید 19، صرفاً از طریق پیامک و سامانه منتظر اعلان نتیجه بمانند.

6- ضمناً «سامانه ارتباط نزدیک» اداره کل امور شاهد و ایثارگر پاسخگوی شما عزیزان شاهد و ایثارگر خواهد بود.

7- پذیرفته شدگان نیمسال دوم سال 99 (بهمن ماه)، لازم است در اواخر دی ماه که البته زمان دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد، در سامانه نقل و انتقال ثبت نام فرمایند.

8- دسترسی به «سامانه نقل و انتقال» از طریق آدرس زیر امکان پذیر است و متقاضیان صرفاً در زمان تعیین شده (8 آذر الی پایان روز 24 آذر ماه) می توانند به این سامانه وارد شوند:

http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۸۹۶ بازدید)
تماس با ما (۲۸۰۱ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...