-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۱۶۶۵ مورد

اول تا ششم دی ماه؛ زمان ثبت نام «نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر» ورودی نیمسال دوم 99

شنبه ٢٩ آذر ١٣٩٩ ساعت ١:٨ ق.ظ   ( بازدید : 403 نفر )


زمان ثبت نام «نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر» ورودی نیمسال دوم 99، در روزهای دوشنبه اول دی ماه الی شنبه 6 دی ماه 99 تعیین شد.

اداره کل امور شاهد و ایثارگر با صدور اطلاعیه ‏ای، از زمان ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی نیمسال دوم (بهمن) 99 خبر داد. در این اطلاعیه، موارد زیر برای اطلاع دانشجویان شاهد و ایثارگر قبولی نیمسال دوم آزمون سراسری سال 99 رشته های گروه علوم پزشکی متقاضی انتقال، ذکر شده است:

1- تاریخ ثبت نام در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: از روز «دوشنبه اول دی ماه الی شنبه 6 دی ماه 1399» است.

2- دانشجویان متقاضی ثبت نام لازم است حتماً ابتدا در دانشگاه مبدأ، ثبت نام کرده و پس از دریافت شماره دانشجویی به سامانه نقل و انتقال مراجعه فرمایند.

3- از آنجایی که بررسی درخواست های متقاضیان فرایندی زمانبر است، لازم است دانشجویان عزیز تا اعلام قطعی نتایج بررسی ها، بر اساس مقررات دانشگاه مبدأ خود، به تحصیل خود (مجازی یا حضوری) مشغول باشند.

4- نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقال دانشجو، از طریق پیامک به دانشجو و از طریق سامانه مربوطه به دانشگاه های مبدا و مقصد اطلاع رسانی می شود.

5- در هیچکدام از مراحل نقل و انتقال دانشجویان، نه تنها نیاز به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارتخانه و دانشگاه وجود ندارد، بلکه توصیه می شود با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کووید 19، صرفاً از طریق پیامک و سامانه منتظر اعلان نتیجه بمانند.

6- ضمناً «سامانه ارتباط نزدیک» اداره کل امور شاهد و ایثارگر پاسخگوی شما عزیزان شاهد و ایثارگر خواهد بود.

7- دسترسی به «سامانه نقل و انتقال» از طریق آدرس زیر امکان پذیر است و متقاضیان صرفاً در زمان تعیین شده (6-1 دی ماه) می توانند به این سامانه وارد شوند:

http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۸۹۸ بازدید)
تماس با ما (۲۸۰۲ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...