حیطه ها و اولویت های پژوهشی


حیطه های پژوهش در آموزش

برنامه ریزی درسی و آموزشی (Curriculum Planing)
ارزیابی و ارزشیابی (Evaluation & Assessment)
رشد و ارتقای اعضای هیأت علمی (Faculty Development)
نقش فناوری اطلاعات در آموزش علوم پزشکی (Information Technology)
آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد(Evidence-Based Medical Education)
ارتقاء سلامت(Health Promotion)
برنامه های رشد و ارتقاء استعدادهای درخشان(Gifted-Adults)

روش های یاددهی – یادگیری (Teaching & learning Methods)

 

محورهای پژوهش در آموزش

        برنامه ريزي آموزشي

        ارزشيابي برنامه هاي آموزشي

        ارزيابي دانشجو (آزمون ها، ارزيابي باليني)

        ارزيابي هيئت علمي

       توانمند سازي اعضاي هيئت علمي

       آموزش مبتني بر پيامد (ارزشيابي عملکرد دانش آموختگان)

        آموزش مبتني بر حل مسأله (PBL)

        آموزش مبتني بر جامعه و آموزش سرپايي

       آموزش الکترونيک

       بکارگيري و ارزشيابي روشهاي آموزشي دانشجو- محور

       بررسي نيازهاي آموزشي فراگيرندگان در مقاطع مختلف

        آموزش باليني

        روشهاي ياددهي و يادگيري

        نظام انگيزش و تشويق در آموزش

       آموزش و ارزيابي مهارت هاي ارتباطي

        تفکر نقادانه و تفکر علمي

        نظام حمايت از فراگيران

        ارزشيابي روش هاي آموزش مداوم و ارتقاء مداوم حرفه اي

        آموزش اخلاق پزشکي

       مديريت آموزش

       ارزشيابي برنامه هاي آموزشي

        مديريت تغيير

        ارزيابي دروني گروه ها ، برنامه ها و دوره هاي آموزشي

       بازنگري برنامه هاي آموزشي











جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...