یازدهمین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی

شنبه ٢٤ مهر ١٣٩٥ ساعت ٩:٥٨ ق.ظ   ( بازدید : 958 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه یازدهمین جلسه ستاد اجرایی طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی دانشگاه در محل تالار اندیشه معاونت آموزشی برگزار شد.

در این جلسه دکتر گلمکانی ریاست دانشگاه بر استفاده از فرصت‌ها در جهت ارتقای آموزش دانشگاه تاکید نمود و گفت باید از موازی کاری و هزینه کرد دوباره جلوگیری کرد، می‌توان از ظرفیت‌های همه بخش‌های دانشگاه در زمینه آموزش استفاده کرد. وجود فرصت‌هایی نظیر بعد مسافت تا مشهد مقدس و تهران، زیرساخت‌های جدید می‌تواند در جهت ارتقای دانشگاه در رتبه‌بندی کشوری مفید باشد. وی بر لزوم اجرای برنامه‌های تدوین شده در هر کارگروه اشاره نمود و بر انجام سریع‌تر و جدی‌تر آن تاکید کرد. دکتر گلمکانی ارتباط با ستاد طرح تحول و نوآوری در آموزش منطقه نه آمایش سرزمین و هم‌چنین سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی این منطقه از قبیل سامانه آتنا را مورد تاکید قرار داد.

دکتر گنجی معاون آموزشی دانشگاه به اهمیت اعتباربخشی موسسه‌ای اشاره نمود و مشارکت تمام واحدهای دانشگاه را جهت رسیدن به اهداف این کارگروه را ضروری دانست که به همین جهت اسامی افراد مسئولحوزه‌های مختلف در اعتبار بخشی موسسه‌ای تعیین و به ایشان ابلاغ گردیده است. به گفته وی تاکنون اعتباربخشی موسسه‌ای اولیه به صورت داخلی انجام شده است و برای ارزیابی بیرونی دانشگاه توسط دانشگاه‌های دیگر انجام خواهد شد. وی افزود: شاخص‌هایی برای ارزیابی درونی دانشگاه‌ها از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده است که بایستی هر دو ماه بر اساس این شاخص‌ها گزارشی از این ارزیابی ارسال گردد.

دکتر مرتضوی گزارشی از روند انجام امور مربوط به کارگروه آموزش مجازی ارائه نمود و بر فراهم نمودن و بهسازی زیرساخت‌های مربوطه تاکید کرد. وی هم‌چنین گزارش مختصری از نهمین جشنواره شهید مطهری ارائه داد.  

علیرضا ایزدفر مسئول دبیرخانه ستاد طرح تحول گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در هر یک از کارگروه‌ها ارائه نمود و مهم‌ترین اولویت هر کارگروه را اعلام نمود.

 


منبع : ستاد حول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...