-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۱۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۱۸۳۹ مورد

گردهمایی دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر با حضور معاون محترم آموزشی دانشگاه، مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و اساتید مشاور برگزار شد.

شنبه ٢٩ آبان ١٣٩٥ ساعت ١٢:٠ ب.ظ   ( بازدید : 804 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گردهمایی دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر با حضور معاون محترم آموزشی دانشگاه، مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و اساتید مشاور در تاریخ بیست و پنجم آبان ماه ساعت 19 الی 21 در محل تالار اندیشه معاونت آموزشی به منظور آشنایی دانشجویان با اساتید مشاور و آیین نامه های آموزشی ستاد شاهد برگزار گردید.

پس از تلاوت قرآن مجید و سرود ملی، مدیر محترم ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدیدالورود و آرزوی آغازی پرقدرت و مسیری پربرکت در این مرحله از زندگی، به آیین نامه های آموزشی و سایر خدماتی که ستاد به دانشجویان ارائه می دهد اشاره نموده و به معرفی اساتید مشاور به تفکیک دانشکده ها و نقش ایشان پرداختند و بیان نمودند که اساتید مشاور و نمایندگان دانشجویی در دانشکده ها و کارشناس ستاد، همواره پل ارتباطی دانشجویان با ستاد هستند.

جناب آقای دکتر گنجی معاون محترم آموزشی دانشگاه ضمن خیر مقدم به حاضرین، در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت ایراد سخن نمودند و افزودند که آرامش و امنیت اکنون کشور را مرهون خون شهدا و تلاش ایثارگران هستیم. ایشان هم چنین به دوران ارزشمند و گرانبهای دانشجویی اشاره نمودند و اینکه در این زمان توانمندی ها و ارزش های بدست آمده وجه تمایز فارق التحصیلان در آینده خواهد بود و در این راه در عرصه علم و رسیدن به هدف باید تلاش و پشتکار داشت.

در ادامه خانم دکتر معتمدالصنایع بیان نمودند که سربلندی امروز ایران را روزی پدران شما با فداکاری و عشق و تلاشی خستگی ناپذیر به دست آورده اند و اکنون شما بایستی با افتخار این جانفشانی ها را پاس بدارید و با توانمند شدن و درخشیدن در عرصه علم و دانش ادامه دهنده این راه ارزشمند باشید.

جناب آقای مهندس حسینی، سرکار خانم حسینی و جناب آقای دکتر عباسپور اساتید مشاور محترم دانشجویان نیز در گروه های تخصصی خود به ترتیب فرهنگی، پژوهشی و علمی به صحبت با دانشجویان پرداختند و در مواردی چون دستورالعمل جایزه ملی ایثار، دانشجویان واجد شرایط استعداد درخشان، المپیاد های مختلف دانشگاهی و امکان پژوهش در بستری مناسب و با پشتیبانی ستاد شاهد و ایثارگر صحبت نمودند.

در این گردهمایی جلسه پرسش و پاسخ بین دانشجویان و مدیر ستاد شاهد و ایثارگر و اساتید مشاور برگزار شد و به رسم یادبود هدایایی به دانشجویان حاضر در گردهمایی اعطا شد و جلسه با صرف شام به پایان رسید.

 

 


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۹۰۱ بازدید)
تماس با ما (۲۸۰۴ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۴۹۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...